Η AEGEAN βραβεύεται για την παροχή υψηλά ποιοτικών υπηρεσιών

Η AEGEAN βραβεύεται για την παροχή υψηλά ποιοτικών υπηρεσιών

102
Η AEGEAN βραβεύεται για την παροχή υψηλά ποιοτικών υπηρεσιών

Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, στο πλαίσιο των «Skytrax World Airline Awards», ο επαγγελματισμός και η συμπεριφορά του προσωπικού της AEGEAN, καθώς και η συνολική εμπειρία πτήσης που παρέχει στον επιβάτη ξεχώρισαν στην βαθμολογία της εταιρίας ανάμεσα στις κατηγορίες υπηρεσιών, που οι επιβάτες κλήθηκαν να ψηφίσουν.

Σχολιάζοντας τη βράβευση της AEGEAN, ο κ. Edward Plaisted, CEO της Skytrax, δήλωσε ότι «Η AEGEAN συνεχίζει να αποτελεί μια από τις αγαπημένες αεροπορικές εταιρίες των επιβατών στα «World Airline Awards» και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που αναδεικνύεται ως η καλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη για 7η συνεχή χρονιά, σημειώνοντας ρεκόρ».

Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της AEGEAN, δήλωσε ότι «Για 7η συνεχή χρονιά αποδεικνύουμε, μέσα από έναν διεθνή θεσμό αναγνωρισμένης αξίας, ότι μια ελληνική εταιρία μπορεί να ξεχωρίσει, ανάμεσα σε 325 αεροπορικές εταιρίες, για την ποιότητα και την αποτελεσματικότητά της. Η συγκεκριμένη διάκριση αποκτά μεγαλύτερη αξία για εμάς καθώς προέρχεται απευθείας από τους επιβάτες που μας εμπιστεύονται καθημερινά και αναγνωρίζει την πελατοκεντρική αντίληψη των ανθρώπων μας και την προσπάθεια που καταβάλουν καθημερινά για την βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρουμε».

Αξίζει να αναφερθεί ότι η AEGEAN αποσπά για 7η συνεχόμενη χρονιά και 8η φορά τα τελευταία 9 χρόνια τη διάκριση για την καλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη από τα «Skytrax World Airline Awards».

Η απονομή του βραβείου πραγματοποιήθηκε στις 20 Ιουνίου 2017 κατά τη διάρκεια του «Paris Air Show».

Στα τελικά αποτελέσματα της έρευνας, η οποία πραγματοποιήθηκε την περίοδο Αυγούστου 2016 – Μαΐου 2017, καταμετρήθηκαν 19,87 εκατομμύρια συμμετοχές και στην έρευνα συμμετείχαν επιβάτες από 105 διαφορετικές εθνικότητες. Η έρευνα καλύπτει πάνω από 325 αερομεταφορείς, από τις μεγαλύτερες διεθνείς αερογραμμές μέχρι τις μικρότερες περιφερειακές εταιρείες, μετρώντας πρότυπα ποιότητας με 41 βασικούς δείκτες απόδοσης προϊόντων και υπηρεσιών πρώτης γραμμής που αφορούν τόσο το περιβάλλον του αεροδρομίου όσο και το περιβάλλον εντός του αεροπλάνου.

AEGEAN

Φωτό: aegeanair.com