
Η Safe Bulkers Inc. ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2017, σύμφωνα με τα οποία η εταιρεία κινήθηκε σε αισθητά βελτιωμένα επίπεδα σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, με αύξηση των πωλήσεων και σημαντικό περιορισμό των ζημιών.
Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $33,3 εκατ. υψηλότερα κατά 35% σε σχέση με πέρυσι ($24,7 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2016), ενώ η εταιρεία παρουσίασε ζημίες $3,3 εκατ. (ή $0,07/μετοχή) εκατ. έναντι ζημιών $17,8 εκατ. (ή $0,21/μετοχή) το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. Το Time Charter Equivalent για το τρίμηνο έφτασε τα $9.417 – σε πολύ πιο υψηλά επίπεδα σε σχέση με πέρυσι ($6.355 το 2016) – ενώ το ποσοστό χρήσης του στόλου (fleet utilization) άγγιξε το 97,9%.
Τον περασμένο Ιανουάριο η εταιρεία παρέλαβε το πλοίο Pedhoulas Rose, τύπου Kamsarmax, χωρητικότητας 82.000 dwt, με το τίμημα της απόκτησής του να ανέρχεται σε $17,4 εκατ., ποσό το οποίο προήλθε μέσω συμφωνίας sale-and-leaseback για το εν λόγω πλοίο για $24,8 εκατ., αυξάνοντας έτσι τη ρευστότητα της εταιρείας. Επίσης, ένα άλλο νεότευκτο Kamsarmax, χωρητικότητας 81.600 dwt το οποίο απέκτησε η εταιρεία τον Ιανουάριο, πωλήθηκε στον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας κ. Πόλυ Χατζηιωάννου, κατόπιν συμφωνίας που εγκρίθηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο και για την οποία υπήρξε η θετική εισήγηση ενός ανεξάρτητου συμβουλευτικού φορέα. Το βιβλίο παραγγελιών της Safe Bulkers αριθμεί ένα ακόμη πλοίο με προγραμματισμένη παραλαβή το 2018.
Σχολιάζοντας την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων, ο Πρόεδρος της εταιρείας κ. Λουκάς Μπαρμπαρής ανέφερε ότι «η αύξηση του κύκλου εργασιών της εταιρείας κατά 35% αποτυπώνει τη βελτίωση της αγοράς κατά το πρώτο τέταρτο του 2017, γεγονός που οδήγησε και στην ουσιαστική μείωση των ζημιών σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Επίσης, πετύχαμε τον Απρίλιο την έκδοση προνομιούχων μετοχών μέσω της οποίας αντλήσαμε $27,7 εκατ. μειώνοντας τις μελλοντικές χρηματοοικονομικές μας υποχρεώσεις».
Η Safe Bulkers διαχειρίζεται στόλο 38 πλοίων ξηρού φορτίου, με μέσο όρο ηλικίας τα 6,9 έτη (14 Panamax, 9 Kamsarmax, 12 post-Panamax και 3 Capesize), συνολικής χωρητικότητας 3,4 εκατ. dwt.
Φωτό: safebulkers.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι Χούθι ανέλαβαν σήμερα την ευθύνη για την επίθεση στο υπό λιβεριανή σημαία ελληνόκτητο φορτηγό πλοίο «Eternity C», τη δεύτερη επίθεση που εξαπολύουν οι…
Η ναυτική αποστολή της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην Ερυθρά Θάλασσα ανακοίνωσε σήμερα ότι περισυνελέγησαν από τη θάλασσα έξι μέλη πληρώματος του υπό λιβεριανή σημαία ελληνόκτητου…
Ολοκληρώθηκε το σπουδαίο deal μεταξύ των αδελφών Αγγελόπουλων και της οικογένειας Τσάκου για τη χορηγία της ΚΑΕ Ολυμπιακός, μέσω συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε η…
Τις τελευταίες εβδομάδες, ένας σημαντικός αριθμός αναλυτών κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την πιθανότητα μιας μελλοντικής πολεμικής σύρραξης μεταξύ της Ρωσίας και του…
Η τεχνολογία των πλωτών πυρηνικών σταθμών παραγωγής ενέργειας (Floating Nuclear Power Plants – FNPPs) ανοίγει έναν νέο ορίζοντα στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε…
Η τεχνολογία δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα εν πλω (Onboard Carbon Capture ‒ OCC) περνά πλέον από τη θεωρία στην πράξη. Για πρώτη φορά παγκοσμίως,…
Από τις 10 Ιουλίου και μετά, η AEGEAN επαναφέρει μέρος του της προγράμματος από και προς Βηρυτό (Λίβανος). Σύμφωνα με ενημέρωση της AEGEAN, από…
Απότομη πτώση σημειώθηκε στις παραγγελίες νεότευκτων το α΄ εξάμηνο του 2025, σε σχέση με τη δραστηριότητα που καταγράφηκε την αντίστοιχη περίοδο του 2024. Επιφυλακτική…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ