
Η Pyxis Tankers Inc. ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2017, τα οποία κινήθηκαν σε χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, κυρίως λόγω μειωμένων ναύλων για τα πλοία της και λιγότερων ημερών χρήσης του στόλου.
Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $7,7 εκατ. χαμηλότερα κατά 8,7% σε σχέση με πέρυσι ($8,4 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2016), ενώ η εταιρεία παρουσίασε ζημίες $1,7 εκατ. (ή $0,09/μετοχή) έναντι κερδών $1,1 εκατ. (ή $0,06/μετοχή) το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. Το Time Charter Equivalent για το τρίμηνο έφτασε τα $9.810 ενώ το ποσοστό χρήσης του στόλου (fleet utilization) άγγιξε το 88,9%.
Σχολιάζοντας την ανακοίνωση, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Βαλέντιος Βαλέντης ανέφερε ότι «τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τέταρτο του 2017 αποτυπώνουν πλήρως το περιβάλλον προκλήσεων που υπάρχει στη ναυλαγορά. Τόσο στις χρονοναυλώσεις, όσο και στη spot αγορά, οι ναύλοι παρουσίασαν μεγάλες διακυμάνσεις, αν και συνολικά κινήθηκαν σε βελτιωμένα γενικά επίπεδα. […] Αναμένουμε υψηλότερους ναύλους προς τα τέλη του έτους λόγω ορισμένων πολύ καλών στοιχείων, όπως οι σημαντικά λιγότερες παραδόσεις MRs’ σε συνδυασμό με τη συνολική αύξηση της κατανάλωσης παγκοσμίως. […] Σε σχέση με τις δανειακές υποχρεώσεις της εταιρείας μας, τον Μάιο συμφωνήσαμε με έναν εκ των δανειστών μας για παράταση των λήξεων δάνειων μας, που αφορούν δύο πλοία μας, κατά τέσσερα χρόνια ήτοι τον Σεπτέμβριο του 2022, έτσι ώστε η επόμενη δανειακή υποχρέωση μας να είναι το δεύτερο τρίμηνο του 2020, βελτιώνοντας τη χρηματοοικονομική μας ευχέρεια».
Η Pyxis Tankers διαχειρίζεται στόλο 6 πλοίων υγρού φορτίου (4 MR και 2 Small Tanker), συνολικής χωρητικότητας 216.635 dwt.
Φωτό: pyxistankers.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Νορβηγική Πρεσβεία στην Αθήνα, σε συνεργασία με την Oriani Hellas, διοργάνωσε με επιτυχία τη 2nd Greek-Norwegian Maritime Innovation Summit, στην κατοικία της Πρέσβειρας.…
Η αγορά των ferries, τα οποία διασχίζουν το στενό του Γιβραλτάρ έχει υποστεί σημαντικές μεταβολές τα τελευταία χρόνια, αναφέρει πρόσφατη έκθεση της AXS Marine.…
Εκρηκτική άνοδο σημείωσαν οι πωλήσεις σόγιας της Αργεντινής τις πρώτες 18 ημέρες του 2025, πριν από την αύξηση των εξαγωγικών δασμών από την 1η…
Παρά την επιβολή δασμών που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα, ο όγκος των πωλήσεων τον προηγούμενο μήνα ήταν…
Η Τουρκία εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους $660.000 από την Παγκόσμια Τράπεζα για ένα έργο στην εμπορική διαδρομή του Μεσαίου Διαδρόμου, σύμφωνα με ΜΜΕ από τη…
Η Celestyal ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση μιας σημαντικής πρωτοβουλίας αναχρηματοδότησης, αντικαθιστώντας τη χρηματοδότηση που είχε αρχικά λάβει για την απόκτηση των πλοίων της με…
Το Πανεπιστημιακό Παιδιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), το οποίο προβλέπεται να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί στην ελληνική κοινωνία στις αρχές του 2027,…
Έτοιμο να σαλπάρει στις παγωμένες θάλασσες του Αρκτικού Ωκεανού είναι το «Alexey Kosygin», το πρώτο ice-class LNG carrier ρωσικής ναυπήγησης, βάσει ανακοίνωσης της Sovcomflot.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ