
Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην έδρα του Ο.Λ.ΠΑ. στις 19 Μαΐου από τον Οργανισμό Λιμένος Πατρών και το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Poseidon Med II συζητήθηκαν τα οφέλη της χρήσης του Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου (ΥΦΑ) ως ασφαλούς και φιλικού στο περιβάλλον καυσίμου για τη ναυτιλία και για την τοπική κοινωνία της Πάτρας.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν εκπρόσωποι από την τοπική αυτοδιοίκηση, κοινωνικοί, επιστημονικοί και επαγγελματικοί φορείς της πόλης καθώς και στελέχη από αρμόδιους θεσμικούς φορείς. Ένα από τα θέματα που τέθηκαν επί τάπητος ήταν οι συνέπειες της ατμοσφαιρικής ρύπανσης που προέρχεται από τα πλοία για την τοπική κοινωνία, σε αντιπαραβολή με τις φιλικές προς το περιβάλλον ιδιότητες του ΥΦΑ καθώς και τις διεθνείς βέλτιστες πρακτικές της χρήσης του ως καύσιμο.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, εταίροι του Poseidon Med II παρουσίασαν επίσης τις δυνατότητες του Τερματικού Σταθμού ΥΦΑ της Ρεβυθούσας, καθώς και τα έργα υποδομής που μελετώνται από το Poseidon Med II για το λιμάνι της Πάτρας, δίνοντας έμφαση στις μελέτες ασφάλειας και στις διαδικασίες ανάπτυξης των λιμενικών εγκαταστάσεων.
Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.ΠΑ., κ. Νίκος Κοντοές τόνισε ότι «αποτελεί υψηλή προτεραιότητα για τον Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ η εγκατάσταση μονάδας υποδοχής ΥΦΑ που, κατ’ αρχήν, σχεδιάζεται για να εξυπηρετεί ανάγκες διάθεσης φυσικού αερίου ως ναυτιλιακό καύσιμο, με δυνατότητα επεκτασιμότητας της μονάδας για βιομηχανική και αστική χρήση. Η μονάδα θα κατασκευαστεί με βάση τους αυστηρούς περιβαλλοντικούς όρους που επιβάλλει η συνθήκη Seveso. Πρόκειται για μια μονάδα, η οποία αφενός θα ενισχύσει την αναπτυξιακή προοπτική του Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ και αφετέρου θα συμβάλλει στην άρση της απομόνωσης και του αποκλεισμού της Δυτικής Ελλάδας από τα ενεργειακά δίκτυα. Θα συμβάλλει, με αυτόν τον τρόπο, στην οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη της Δυτικής Ελλάδας και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ