
Η ΕΕΝΜΑ με δελτίο Τύπου της ανακοίνωσε τα θέματα που συζητήθηκαν στο πλαίσιο της συνάντησης που πραγματοποιήθηκε στις 22 Μαΐου μεταξύ του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Παναγιώτη Κουρουμπλή και του ΓΓΛΛΠΝΕ, Χρήστου Λαμπρίδη με εκπροσώπους της Ένωσης Εφοπλιστών Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων (ΕΕΝΜΑ), παρουσία εκπροσώπων της Cosco και της Πλοηγικής Υπηρεσίας. Κεντρικό θέμα της συζήτησης ήταν η πάγια θέση της ΕΕΝΜΑ να καταστεί το Λιμάνι του Πειραιά «HOME PORT» και για τα φορτηγά πλοία. Συγκεκριμένα έγινε αναφορά στα ακόλουθα θέματα:
-Στην ανάγκη ύπαρξης συγκεκριμένου χώρου για την παραβολή των πλοίων «short sea shipping», τα οποία εκτελούν συχνούς και τακτικούς κατάπλους στον λιμένα του Πειραιά
-Στην ανυπαρξία δικτύου παροχής ηλεκτρικής ενέργειας στις περιοχές Μώλου ΔΕΗ, Δραπετσώνας, και Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης, καθώς και στην αδυναμία παροχής ύδρευσης στο αγκυροβόλιο
-Στον ανεπαρκή φωτισμό των εν λόγω περιοχών και στη μη επαρκή αστυνόμευση
-Στην αναγκαιότητα απομάκρυνσης των ναυαγίων στις περιοχές αυτές, που αποτελούν κίνδυνο για την ασφάλεια των πλοίων κατά τις προσεγγίσεις
-Στην μείωση των γραφειοκρατικών διαδικασιών και στην παροχή εγγυητικών επιστολών, όταν τα πλοία εκτελούν συχνούς κατάπλους και οι ναυτιλιακές εταιρίες τους είναι συνεπείς και φερέγγυες
-Στην αναγκαιότητα εξέτασης μείωσης των τιμολογίων των συγκεκριμένων πλοίων
-Στην μη επιβολή πάγιου τέλους στα πλοία που καταπλέουν “ΤRANZIT” στο αγκυροβόλιο, αλλά και σε μείωση του τέλους στα πλοία που διαθέτουν αποδεδειγμένα επαρκείς χώρους για την αποθήκευσή των αποβλήτων τους και σε εκείνα τα πλοία επίσης που εκτελούν συχνούς και τακτικούς απόπλους
-Στην έκδοση «Pilot Exception Certificate» για τα φορτηγά πλοία άνω των 1300 gt διεθνούς καταμέτρησης (1000 gt εθνικής), εφόσον αυτά διαθέτουν συστήματα και μέσα νέας τεχνολογίας για ασφαλή προσέγγιση καθώς και πλοίαρχους με εμπειρία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ