Ελπίδα ανάκαμψης για την Dryships εντός του 2017

Ελπίδα ανάκαμψης για την Dryships εντός του 2017

136
Ελπίδα ανάκαμψης για την Dryships εντός του 2017

Σε δημοσίευση των τριμηνιαίων οικονομικών καταστάσεων προέβη η Dryships την περασμένη εβδομάδα, ενώ, επίσης, ανακοίνωσε το reverse split των μετοχών της εταιρείας αλλά και την απόκτηση δύο νέων πλοίων.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση των οικονομικών καταστάσεων για το πρώτο τέταρτο του έτους, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε σε $11,8 εκατ. ($17 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016) με ζημίες $8,1 εκατ. (έναντι ζημιών $55,9 εκατ. το 2016). Το TCE για το τρίμηνο έφτασε τα $5.617 ενώ το ποσοστό χρήσης του στόλου άγγιξε το 100%. Η ρευστότητα της εταιρείας, μετά το reverse split των μετοχών της εταιρείας, φτάνει τα $268,8 εκατ.

Επίσης, η εταιρεία ανακοίνωσε την παραλαβή δύο νέων πλοίων. Πρόκειται για ένα Kamsarmax κατασκευής 2014, χωρητικότητας 81.129 dwt, το οποίο πρόκειται να ναυλωθεί στη spot αγορά, η απόκτηση του οποίου είχε προαναγγελθεί από την εταιρεία κατά το προηγούμενο διάστημα. Το δεύτερο απόκτημα στο στόλο που διαχειρίζεται η Dryships, αποτελεί ένα Aframax, κατασκευής 2012 και χωρητικότητας 115.666 dwt. Η εταιρεία από την αρχή του έτους έχει παραλάβει 5 πλοία και αναμένει άλλα 12 έως το τέλος του 2017.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κ. Γεώργιος Οικονόμου, ανέφερε ότι «η Dryships διένυσε μια μεγάλη διαδρομή την περασμένη χρονιά όπου παλέψαμε για την επιβίωση της εταιρείας. Έκτοτε, θωρακίσαμε τον ισολογισμό μας και σχεδόν διπλασιάσαμε το στόλο μας με την απόκτηση πλοίων σύγχρονης τεχνολογίας. Αναμένουμε την παραλαβή των νέων πλοίων που αποκτήσαμε κατά τους τελευταίους μήνες σε ιστορικά χαμηλές αξίες και ευελπιστούμε σε αύξηση των εσόδων μας κατά τα επόμενα τρίμηνα».

Ως το τέλος του έτους, μαζί με τα πλοία που αναμένεται η παραλαβή τους, η Dryships θα διαχειρίζεται στόλο που θα αποτελείται από 22 πλοία ξηρού φορτίου (13 Panamax, 4 Newcastlemax και 5 Kamsarmax), 4 πλοία υγρού φορτίου (1 VLCC, 1 Suezmax και 2 Aframax), 4 πλοία υγροποιημένου φυσικού αερίου (τύπου VLGC) και 6 πλοία εφοδιασμού ανοικτής θαλάσσης (2 πλοία παροχής υποστήριξης σε πλατφόρμες και 4 πλοία περιορισμού πετρελαιοκηλίδων).

Φωτό: dryships.com