
Η φιλανδική εταιρεία Wärtsilä έχει αναλάβει να εξοπλίσει με κινητήρες και άλλα μηχανήματα πρόωσης ένα νέο OCV (Offshore Construction Vessel) το οποίο κατασκευάζεται στο ναυπηγείο της Cosco στην Κίνα για την εταιρεία Dredging International (DEME). Αυτό θα είναι το πρώτο πλοίο της κατηγορίας του, που θα τροφοδοτείται με καύσιμο LNG, και εκτός από τις μηχανές διπλού καυσίμου, η Wärtsilä θα παρέχει επίσης το σύστημα LNGPac για την αποθήκευση και την τροφοδότηση του καυσίμου, καθώς και συστήματα πρόωσης.
Το μήκους 210 μέτρων πλοίο με την ονομασία «Orion», θα τροφοδοτείται από τέσσερις 9-κύλινδρους ηλεκτρικούς κινητήρες πρόωσης διπλού καυσίμου Wärtsilä 46DF, και δύο 6-κύλινδρες μηχανές διπλού καυσίμου Wärtsilä 20DF. Η εταιρεία θα προμηθεύσει ακόμη και δύο κατά παραγγελία ανασυρόμενους προωθητήρες, τέσσερις υποβρύχιους αποσυναρμολογούμενους προωθητήρες, καθώς και το σύστημα αποθήκευσης και τροφοδότησης καυσίμου LNGPac. Ακόμη, έχει αναλάβει την επίβλεψη αλλά και εκτεταμένες υπηρεσίες διαχείρισης του έργου.
Το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί το 2018 και θα απασχοληθεί σε δραστηριότητες εγκατάστασης υπεράκτιων αιολικών πάρκων σε διάφορες τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο.
Ο κ. Jan Gabriel, επικεφαλής του τμήματος ναυπηγήσεων και μετατροπών της DEME δήλωσε: «Η απόφαση για την χρήση καυσίμου LNG για καθαρή καύση αντιπροσωπεύει την δέσμευσή μας να παρέχουμε περιβαλλοντικά βιώσιμες λύσεις για τις δραστηριότητές μας. Η Wärtsilä διαθέτει εκτενή εμπειρία και τεράστια τεχνογνωσία στον τομέα αυτό, και γι’ αυτό τον λόγο τους έχουμε επιλέξει για συνεργάτες μας σε αυτό το έργο».
Φωτό: wartsila.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ