
Tη μεταβολή των λειτουργικών συνθηκών τους ανασχεδιάζουν οι Μινωικές Γραμμές μετά τη σημαντική μείωση της επιβατικής κίνησης στις γραμμές της Αδριατικής, κυρίως λόγω των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους, το «άνοιγμα» των Βαλκάνιων αυτοκινητόδρομων και την πρόσφατη αύξηση των τιμών των καυσίμων σε συνδυασμό με τη μείωση της συναλλαγματικής ισοτιμίας Ευρώ / USD.
Κατόπιν των παραπάνω εκτιμήσεων ο διευθύνων σύμβουλος των Μινωικών Γραμμών, Αντώνης Μανιαδάκης, προέβη στην παρακάτω ανακοίνωση:
«Οι Μινωικές Γραμμές, κατά τους τελευταίους μήνες, έχοντας εκτιμήσει τη μεταβολή των λειτουργικών συνθηκών, αποφάσισαν να επικεντρωθούν στην ανάπτυξη και αναβάθμιση των Ελληνικών Θαλάσσιων «Δρόμων».
Κάτω από αυτές τις συνθήκες, στόχος των Μινωικών Γραμμών παραμένει η απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου της Hellenic Seaways, όπου η εταιρεία μας κατέχει το 48,4%, σχεδιάζοντας επιπλέον την επέκταση μας σε νέες γραμμές, μικρών και μεσαίων αποστάσεων, με τη δρομολόγηση νεότευκτων πλοίων με σκοπό την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών αντίστοιχων με εκείνες που προσφέρουμε στη γραμμή Ηράκλειο-Πειραιάς.
Επίσης, οι Μινωικές Γραμμές , με την υφιστάμενη εταιρική υποδομή και στελέχωσή τους σε έμπειρο ανθρώπινο δυναμικό, θα εξυπηρετήσουν παράλληλα και ως General Sales Agent όλα τα πλοία του κορυφαίου Ομίλου Grimaldi και κύριου μετόχου μας, τα οποία προερχόμενα από όλο τον κόσμο, προσεγγίζουν την Ελλάδα.
Όσον αφορά τον κλάδο της Ελληνικής Ε/Γ-Ο/Γ ναυτιλίας, οι Μινωικές Γραμμές πιστεύουν ότι είναι απαραίτητη η αναδιάρθρωση του για αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών, αύξηση του επιπέδου αξιοπιστίας με καλύτερους όρους τραπεζικού δανεισμού επιτυγχάνοντας την υγιή οικονομική λειτουργία του».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ