
Η Zim Integrated Shipping Services κατέγραψε ζημίες $74 εκ. κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2016 έναντι κερδών $23 εκ. την αντίστοιχη περίοδο του 2015, με την εταιρεία να κάνει λόγο για “πρωτοφανή χαμηλά επίπεδα ναύλων και δυσμενείς συνθήκες αγοράς”.
Η κακή επίδοση στο δεύτερο τρίμηνο ακολούθησε τις ζημιές των $56 εκ. του πρώτου τριμήνου με την Zim να δημοσιοποιεί τα αποτελέσματα του δευτέρου τριμήνου περίπου ένα μήνα αργότερα απ’ ότι αναμενόταν. Αιτία αυτής της καθυστέρησης ήταν οι διαπραγματεύσεις με τους πιστωτές για την αναδιάρθρωση του χρέους πληρωμών που ανέρχεται στα $115 εκ., όπου φαίνεται να υπάρχει μία κατ’ αρχήν συμφωνία.
Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση από την Alphaliner, η Zim βρίσκεται στην 16η θέση των ναυτιλιακών εταιρειών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με συνολική χωρητικότητα στόλου τα 337.177 TEUs που αντιστοιχεί στο 1,6% της παγκόσμιας προσφοράς χωρητικότητας.
Τον Ιούλιο, υπήρξε η φημολογία ότι η Zim θα προσχωρήσει στη συμμαχία της Maersk και της MSC με τη νοτιοκορεάτικη μεταφορική Hyundai Merchant Marine (HMM), έπειτα και από την διαφαινόμενη (εκείνη την περίοδο) πτώχευση της Hanjin.
Φωτο: Zim Integrated Shipping Services
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ