
To Τριμελές Εφετείο Πειραιά για την υπόθεση του πλοίου Noor 1, που πιάστηκε πριν περίπου δυο χρόνια με 2,1 τόνους ναρκωτικών, αποφάσισε την καταδίκη των 15 κατηγορουμένων από τους 30.
Ειδικότερα, το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Πειραιά αποφάσισε να επιβάλλει ποινή ισόβιας κάθειρξης (+ 9 χρόνια) και 600.000 ευρώ πρόστιμο στον Γιώργο Μπουρδούβαλη, ισόβια (+ 8 χρόνια) και 300.000 ευρώ πρόστιμο στον Ευθύμη Γιαννουσάκη και για τους τρεις Τούρκους (Αγκάμπε, Σελιμπλί και Αχμεντάντ,) ισόβια (+ 8 χρόνια) και 200.000 ευρώ πρόστιμο έκαστος.
Όσον αφορά στον Αιμίλιο Κοτσώνη, τιμωρήθηκε με 10 χρόνια φυλάκιση, όπως και ο Σταύρος Λάγιος, ενώ ο Κωνσταντίνος Καρτσώνης καταδικάστηκε σε 18 χρόνια φυλάκισης και 80.000 ευρώ πρόστιμο.
Ο Ιρανός, Μπονιάντ, καταδικάστηκε σε 16 χρόνια και 60.000 ευρώ πρόστιμο, ενώ οι Βασίλειος Κουρούβανης, Παναγιώτης Φάρος και οι άλλοι δύο Τούρκοι (Αξακάλ και Κοτσάογλου) καταδικάστηκαν σε 8 χρόνια φυλάκισης.
Η εισαγγελέας Μαρία Τρουπή, πρότεινε να μην δοθεί αναστολή σε κανέναν κατηγορούμενο και να οδηγηθούν όλοι στη φυλακή, καθότι «τα εγκλήματα που διέπραξαν αφορούν ποσότητα ηρωίνης τόσο πρωτοφανή για τα ελληνικά και ευρωπαϊκά δεδομένα, πρόκειται για 2,1 τόνους ηρωίνης υψηλής καθαρότητας, που μαζί με τις προσμίξεις υπολογίζεται ότι θα ξεπερνούσε τους 8 τόνους ηρωίνης, οδηγώντας σε βέβαιο και αργό θάνατο χιλιάδες νέους ανθρώπους».
ΦΩΤΟ: ΑΠΕ/ΜΠΕ STR
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Έντονη είναι η ανησυχία στους κλάδους της παραγωγικής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας. Σύμφωνα με ΜΜΕ από την ασιατική χώρα, οι ΗΠΑ απαίτησαν από τη…
Τα εννέα νέα shuttle tankers του Ομίλου Τσάκου θα ενσωματώσουν προηγμένα συστήματα ναυτικής τεχνολογίας της Kongsberg Maritime. Συγκεκριμένα, η Kongsberg Maritime επελέγη από τη…
Η παγκόσμια μετάβαση σε καύσιμα μηδενικών εκπομπών βρίσκει στην αμμωνία έναν υποσχόμενο σύμμαχο. Η ναυτιλιακή τεχνολογία εισέρχεται πλέον σε μια εποχή, με την κατασκευή…
Με τεχνολογικό επίκεντρο το προηγμένο σύστημα HiNAS Control της Avikus, η Hyundai Glovis προχωρά στην πρώτη εκτεταμένη εφαρμογή αυτόνομης ναυσιπλοΐας στον στόλο των πλοίων…
Άνοδο 5,2% καταγράφει η επιβατική κίνηση, για το α΄ εξάμηνο του 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό…
Νέους σκοπέλους συναντά η Αίγυπτος στο μέτωπο της ενεργειακής ασφάλειας, καθώς ένας σημαντικός αριθμός φορτίων LNG που αναμένονταν τον Ιούλιο επαναπρογραμματίζονται για τον Αύγουστο.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ