
To Τριμελές Εφετείο Πειραιά για την υπόθεση του πλοίου Noor 1, που πιάστηκε πριν περίπου δυο χρόνια με 2,1 τόνους ναρκωτικών, αποφάσισε την καταδίκη των 15 κατηγορουμένων από τους 30.
Ειδικότερα, το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Πειραιά αποφάσισε να επιβάλλει ποινή ισόβιας κάθειρξης (+ 9 χρόνια) και 600.000 ευρώ πρόστιμο στον Γιώργο Μπουρδούβαλη, ισόβια (+ 8 χρόνια) και 300.000 ευρώ πρόστιμο στον Ευθύμη Γιαννουσάκη και για τους τρεις Τούρκους (Αγκάμπε, Σελιμπλί και Αχμεντάντ,) ισόβια (+ 8 χρόνια) και 200.000 ευρώ πρόστιμο έκαστος.
Όσον αφορά στον Αιμίλιο Κοτσώνη, τιμωρήθηκε με 10 χρόνια φυλάκιση, όπως και ο Σταύρος Λάγιος, ενώ ο Κωνσταντίνος Καρτσώνης καταδικάστηκε σε 18 χρόνια φυλάκισης και 80.000 ευρώ πρόστιμο.
Ο Ιρανός, Μπονιάντ, καταδικάστηκε σε 16 χρόνια και 60.000 ευρώ πρόστιμο, ενώ οι Βασίλειος Κουρούβανης, Παναγιώτης Φάρος και οι άλλοι δύο Τούρκοι (Αξακάλ και Κοτσάογλου) καταδικάστηκαν σε 8 χρόνια φυλάκισης.
Η εισαγγελέας Μαρία Τρουπή, πρότεινε να μην δοθεί αναστολή σε κανέναν κατηγορούμενο και να οδηγηθούν όλοι στη φυλακή, καθότι «τα εγκλήματα που διέπραξαν αφορούν ποσότητα ηρωίνης τόσο πρωτοφανή για τα ελληνικά και ευρωπαϊκά δεδομένα, πρόκειται για 2,1 τόνους ηρωίνης υψηλής καθαρότητας, που μαζί με τις προσμίξεις υπολογίζεται ότι θα ξεπερνούσε τους 8 τόνους ηρωίνης, οδηγώντας σε βέβαιο και αργό θάνατο χιλιάδες νέους ανθρώπους».
ΦΩΤΟ: ΑΠΕ/ΜΠΕ STR
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ