
Η AEGEAN αναδείχθηκε για ακόμη μία χρονιά «Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη για το 2016» κατά την παρουσίαση των βραβείων Skytrax World Airline Awards 2016. Η απονομή πραγματοποιήθηκε στις 12 Ιουλίου 2016 κατά τη διάρκεια του Farnborough International Airshow.
Σχολιάζοντας τη βράβευση της AEGEAN, ο κ. Edward Plaisted, CEO της Skytrax, δήλωσε: «Η κατάκτηση του βραβείου “Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη” αποτελεί ένα εξαιρετικό επίτευγμα. Η AEGEAN παραμένει μια από τις αγαπημένες εταιρείες των επιβατών στη νότια Ευρώπη και συνεχίζει να αποδίδει εξαιρετικά στις έρευνες που πραγματοποιούνται για τα βραβεία τόσο σε περιφερειακό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο “.
Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της AEGEAN, δήλωσε: «Όλοι εμείς στην AEGEAN είμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτό το σημαντικό βραβείο, το Skytrax World Airline Award, που λάβαμε για 6η συνεχή χρονιά. Η συγκεκριμένη βράβευση μας δίνει κίνητρο να δημιουργούμε ακόμη περισσότερα για τους πελάτες μας. Παραμένουμε προσηλωμένοι στη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχουμε και είμαστε περήφανοι που η προσπάθειά μας έχει αναγνωριστεί από τους επιβάτες. Θα ήθελα να αφιερώσω αυτό το βραβείο σε όλους τους συναδέλφους μου στην AEGEAN που με συνέπεια εργάζονται καθημερινά για να βελτιώνουμε διαρκώς τις υπηρεσίες μας ώστε να είμαστε αντάξιοι της εμπιστοσύνης των επιβατών μας».
Στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των Skytrax World Airline Awards, γνωστών ως βραβείων επιλογής επιβατών, την περίοδο Αυγούστου 2015 – Μαΐου 2016, περισσότεροι από 19,2 εκατομμύρια επιβάτες από περισσότερες από 104 εθνικότητες, επιβράβευσαν την AEGEAN για το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που παρέχει στους επιβάτες της. Το Βραβείο αυτό απονέμεται στην AEGEAN για 6η συνεχόμενη χρονιά και για 7η φορά από το 2009 έως σήμερα και όπως επισημάνθηκε από τους διοργανωτές με τη διάκρισή αυτή η AEGEAN επιβεβαιώνει την κυρίαρχη θέση της στην Ευρώπη.
Ορισμένες από τις κατηγορίες στις οποίες κλήθηκαν να ψηφίσουν οι επιβάτες και στις οποίες ξεχώρισε η AEGEAN για τις επιδόσεις της ήσαν οι υπηρεσίες και η εξυπηρέτηση που προσφέρει στο αεροδρόμιο όπως το check-in και η επιβίβαση, η άφιξη και η μεταφορά, τα lounges, η άνεση των καθισμάτων, η καθαριότητα της καμπίνας, τα φαγητά και ροφήματα, το ψυχαγωγικό πρόγραμμα, η εξυπηρέτηση, ο επαγγελματισμός και η συμπεριφορά του προσωπικού της καθώς και η συνολική εμπειρία πτήσης που παρέχει στον επιβάτη.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στα προϊόντα που εισάγονται από την Ευρωπαϊκή Ένωση στις ΗΠΑ θα επιβάλλεται δασμός 30% από την 1η Αυγούστου, ανέφερε ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ…
Συνέχεια στο μπαράζ των διεθνών συμφωνιών με επίκεντρο τις προμήθειες υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) έδωσαν πρόσφατα Petronas και Venture Global. Συγκεκριμένα, η Petronas, μέσω…
Με μια φαντασμαγορική τελετή, η Royal Caribbean καλωσόρισε πρόσφατα το νεότευκτο «Star of the Seas» στον στόλο της. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το «Star…
Περιορισμένες ήταν οι πρόσφατες μεταβολές στη ναυλαγορά των LNG carriers, με τις προκλήσεις να επιμένουν. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
Οι εξελίξεις στον χάρτη του παγκόσμιου εμπορίου κατά τη διάρκεια του α΄ εξαμήνου του 2025 βρίσκονται στο επίκεντρο της πρόσφατης έκθεσης «Global Trade Update»…
Συνέντευξη του Αρχηγού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Αντιναυάρχου Λ.Σ. Τρύφωνα Κοντιζά
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ