
Για άλλη μια χρονιά ο Ναυτικός Όμιλος Σπετσών (Ν.Ο.ΣΠ) υποστήριξε τη διοργάνωση του Spetses Classic Yacht Regatta με το ρόλο του επίσημου υποστηρικτή της εκδήλωσης, που πραγματοποιήθηκε για έκτη φορά στο νησί των Σπετσών. Ο τοπικός ιστιοπλοϊκός φορέας και η ομάδα εθελοντών του συμμετείχαν ενεργά στη διοργάνωση φροντίζοντας τον απρόσκοπτο ελλιμενισμό των σκαφών, σε συνεργασία με τον Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο και το Λιμεναρχείο Σπετσών.
Φέτος, ο Ναυτικός Όμιλος Σπετσών, προχώρησε ένα βήμα παραπέρα, πραγματοποιώντας την Τετάρτη 29 Ιουνίου, στο πλαίσιο του Spetses Classic Yacht Regatta 2016 και σε συνεργασία με το Ελληνικό Κέντρο Θαλάσσιων Ερευνών (ΕΛ.ΚΕ.Θ.Ε), καθώς και με την καμπάνια του Spetses Plastic Detox, το “Blue cafe”, μια συζήτηση με θέμα τη «Θαλάσσια Έρευνα στην Κοινωνία». Οι πιέσεις που δέχεται η θάλασσα από το ανθρώπινο στοιχείο, οι συνέπειές τους και κυρίως οι τρόποι αντιμετώπισής τους με στόχο την «μπλε ανάπτυξη» της Μεσογείου αποτέλεσαν τους βασικούς άξονες της συζήτησης, που έλαβε χώρα στο Poseidonion Grand Hotel.
Οι πρωτοβουλίες του Ομίλου ωστόσο συνεχίστηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης. Το Σάββατο 2 Ιουλίου οι συμμετέχοντες κι οι επισκέπτες του Spetses Classic Yacht Regatta είχαν την ευκαιρία να παραβρεθούν στο λεμβοστάσιο του Ναυτικού Ομίλου Σπετσών, στην Αναργύρειο και Κοργιαλένειο Σχολή Σπετσών, σε μια εισαγωγή στην ιδιαίτερη τέχνη της ξυλοναυπηγικής από τον Σπετσιώτη καραβομαραγκό Παντελή Κορακή, ο οποίος μίλησε για την ιστορία της, συνυφασμένη με εκείνη του νησιού, καθώς και για τις βασικές αρχές της. Aπό την αρχή της ίδρυσης του Ομίλου, η μακρά ναυτική ιστορία, καθώς και η παράδοση των Σπετσών στη ναυτιλία, αποτέλεσαν έμπνευση για την πραγματοποίηση μαθημάτων ξυλοναυπηγικής με αποτέλεσμα την διάσωση της παραδοσιακής τέχνης, μέσω της μεταφοράς της στη νέα γενιά.
Στη συνέχεια, στο πλαίσιο των απονομών της δεύτερης ημέρας των αγώνων οι οποίες διοργανώθηκαν από το Ν.Ο.ΣΠ. στην παραλία του λεμβοστασίου η Διοίκηση του Ομίλου, παρουσίασε στο κοινό τιμητική πλακέτα με τα ονόματα των δωρητών, των αρωγών και των διά βίου μελών, η οποία θα τοποθετηθεί στο χώρο του λεμβοστασίου. Αντίστοιχη πλακέτα θα τοποθετηθεί και στο Poseidonion Grand Hotel που πάντα στηρίζει τις δράσεις του Ομίλου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Από τις 17 Ιουνίου 2025, όλα τα πλοία με μήκος μεγαλύτερο των 24 μ. που εισέρχονται στα ύδατα της Βραζιλίας θα πρέπει να καταφθάνουν…
Την καθοδική τους πορεία συνέχισαν οι ναύλοι των containerships την προηγούμενη εβδομάδα, με τη ναυλαγορά να καταγράφει απώλειες για τέταρτη διαδοχική εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο…
Ο λιμένας του Αμβούργου πρόκειται να εισέλθει σε νέα εποχή, μετά τις επικείμενες επενδύσεις δισεκατομμυρίων, που ανακοίνωσε στις 4 Ιουλίου η Αρχή του ομώνυμου…
Ο Ντόναλντ Τραμπ γνωστοποίησε χθες, Πέμπτη 10 Ιουλίου, ότι έχει αποφασίσει να προχωρήσει στην επιβολή επιπρόσθετων τελωνειακών δασμών 35% στα καναδικά προϊόντα που εισάγουν…
Η αύξηση της παγκόσμιας ζήτησης για υποδομές κέντρων δεδομένων (data centers) καθιστά τα υπάρχοντα ηλεκτρικά δίκτυα ανίσχυρα να παρέχουν την απαιτούμενη ισχύ στον σωστό…
Νωχελική παραμένει η δραστηριότητα στις αγοραπωλησίες πλοίων το 2025. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Allied, 703 πλοία χωρητικότητας 48,4 εκατ. dwt άλλαξαν χέρια…
Αναντίρρητα, η αποανθρακοποίηση βρίσκεται στην κορυφή της ατζέντας πλήθους βιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένης και της ναυτιλίας. Στο πλαίσιο αυτό, τα κράτη, ειδικότερα αυτά της ΕΕ, αναζητούν…
Εν μέσω του εμπορικού πολέμου μεταξύ των μεγαλύτερων οικονομιών του κόσμου, η Κίνα έχει προβεί σε ενέργειες για διαφοροποίηση των εισαγωγών της σε ορισμένα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ