
Η γαλλική εταιρεία CMA CGM, μία από τις μεγαλύτερες στον κόσμο ναυτιλιακές εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, αποφάσισε να καταστήσει την Τζαμάικα ως τον στρατηγικό της κόμβο στην Καραϊβική και να μετατρέψει το λιμένα του Κίνγκστον, την πρωτεύουσα της Τζαμάικα, σε ένα από τα πέντε σημαντικότερα λιμάνια όλης της Καραϊβικής.
Συγκεκριμένα η CMA CGM θέλει να αποτελέσει το Κίνγκστον τον κύριο λιμένα μεταφόρτωσης των εμπορευμάτων που διακινεί προς την περιοχή των ΗΠΑ και της Λατινικής Αμερικής και κυρίως προς τους λιμένες στην ανατολική ακτή των ΗΠΑ, τον Κόλπο του Μεξικού, τις νήσους της Καραϊβικής και την βόρεια Βραζιλία.
Η ανακοίνωση της εταιρείας έρχεται μετά τη συμφωνία που πέτυχε τον περασμένο Απρίλιο για την τριακονταετή παραχώρηση του τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων του Κίνγκστον, αλλά και μετά το άνοιγμα της νέας Διώρυγας του Παναμά την περασμένη Κυριακή.
Μάλιστα, ο Luc Portier, ο Διευθυντής του τομέα Μελετών, Έργων και Ανάπτυξης της εταιρείας, δήλωσε ότι η νέα Διώρυγα του Παναμά θα φέρει νέες «ευκαιρίες για το παγκόσμιο εμπόριο» και ότι «τα έργα εκσυγχρονισμού του λιμένα του Κίνγκστον που σχεδιάζει η CMA CGM θα επιτρέψουν στα μεγαλύτερα πλοία του ομίλου να επιχειρούν στη συγκεκριμένη θαλάσσια περιοχή, επιτρέποντας να καταστεί η Τζαμάικα σε κόμβο μεταφόρτωσης των εμπορευμάτων που διακινούμε».
Να σημειωθεί ότι η CMA CGM σχεδιάζει να ενισχύσει σημαντικά την ετήσια παραγωγική ικανότητα του τερματικού σταθμού, έτσι ώστε αυτή να αγγίξει τα 3,6 εκατομμύρια TEUs με την προσθήκη 14 γερανογεφυρών καθώς και νέων αυτοκινούμενων λιμενικών γερανών αλλά και νέου μηχανολογικού εξοπλισμού διαχείρισης προαύλιου χώρου.
Φωτό: www.cma-cgm.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ