
Και ενώ η διαμάχη μεταξύ υπουργείου Ναυτιλίας και ΟΜΥΛΕ συνεχίζεται η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων & Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ), κρούει τον κώδωνα του κινδύνου και με την παρακάτω ανακοίνωση δίνει την ουσιαστική διάσταση από την συνεχιζόμενη απεργία των λιμενεργατών
“Η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων & Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ), κατόπιν της χθεσινής συνάντησης του Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου με τους εκπροσώπους των εργαζομένων στον ΟΛΠ, όπου και αυτή την φορά απέβει άκαρπη η συζήτηση, κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την μεγάλη ζημιά στον χώρο της κρουαζιέρας, από την συνεχιζόμενη απεργία των λιμενεργατών.
Επισημαίνει ότι, οι επιπτώσεις στην τοπική κοινωνία της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά, στην εθνική οικονομία, τους απασχολούμενους στην λειτουργία του λιμένα, καθώς και πολλούς άλλους του χώρου εξυπηρέτησης της κρουαζιέρας, θα είναι σοβαρές και απρόβλεπτος ο χρόνος διάρκειας απομάκρυνσης των πλοίων από τον Πειραιά, αν οι διαχειρίστριες εταιρείες πάρουν οριστικές αποφάσεις αλλαγών των δρομολογίων, με κατεύθυνση των πλοίων σε άλλους λιμένες.
Μία τέτοια απόφαση, η οποία εκτιμάται ότι δεν θα αργήσει να έρθει, εάν συνεχιστεί η απεργία, υπάρχει κίνδυνος να επηρεάσει και άλλους Ελληνικούς λιμένες των κυκλικών ταξιδίων των κρουαζιεροπλοίων, που έχουν αφετήριο και τερματικό τον λιμένα του Πειραιά – λειτουργούντος ως home port.
Προς αποτροπή ενός τέτοιου σοβαρού δυσάρεστου γεγονότος, η ΕΕΚΦΝ απευθύνει σε όλους τους αρμόδιους φορείς (τον ΟΛΠ, τους εργαζόμενους, τους κυβερνητικούς παράγοντες και το ΤΑΙΠΕΔ), όπως πράξουν ότι είναι δυνατόν για να λήξει η επί μακρόν απεργία στον λιμένα του Πειραιά και να αποκατασταθεί η ομαλότητα στην εξυπηρέτηση των κρουαζιεροπλοίων και των χιλιάδων επισκεπτών – τουριστών”.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ