
Από την Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων & Φορέων Ναυτιλίας πήραμε την παρακάτω ανακοίνωση σχετικά με τη συνεχιζόμενη απεργία της ΟΜΥΛΕ και των Ενώσεως Εργαζομένων στον ΟΛΠ, και τα προβλήματα που δημιουργεί στην άφιξη των κρουαζιερόπλοιων αλλά και των επιβατών τους.
«Η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων & Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ), εν συνεχεία των παρεμβάσεών της προς την κεντρική Διοίκηση, καθώς και τον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς, για το θέμα της απεργίας της ΟΜΥΛΕ και των Ενώσεως Εργαζομένων στον ΟΛΠ, αναφέρει ότι, η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στον λιμένα Πειραιά, ένεκα της αδυναμίας εξυπηρέτησης των κρουαζιεροπλοίων, αλλά και των επιβατών – τουριστών, αναγκάζει τις διαχειρίστριες εταιρείες να εξετάσουν σοβαρά την ματαίωση προσεγγίσεων στον πρώτο λιμένα της Χώρας για χρονικό διάστημα που μπορεί να έχει μεγάλη διάρκεια και να προκαλέσει ακυρώσεις προσεγγίσεων και σε άλλους Ελληνικούς λιμένες. Ήδη, τις τελευταίες ημέρες υπήρξαν ματαιώσεις προσεγγίσεων. Σύμφωνα με τα σημερινά στοιχεία, η μείωση της κίνησης για το 2017 φαίνεται να είναι αισθητή και δεν θα πρέπει η σημερινή κατάσταση στον λιμένα Πειραιά να γίνει αιτία να υπάρξουν πλέον δυσάρεστες εξελίξεις. Παράλληλα, από τις ακυρώσεις προσεγγίσεων κρουαζιεροπλοίων σε λιμένες της Τουρκίας, ένεκα των γεγονότων, φαίνεται ότι οι προτιμήσεις σε μεγάλο βαθμό στρέφονται σε λιμένες της Δυτικής Μεσογείου και Βορείου θαλάσσης. Εμείς, ως φορέας εκπροσώπησης της κρουαζιέρας, προσπαθούμε με κάθε τρόπο να τηρηθούν πολιτικές και να αναληφθούν πρωτοβουλίες για να μην χαθούν τα οφέλη από τη δραστηριότητα του κλάδου αυτού του θαλάσσιου τουρισμού.
Για τον σκοπό αυτό, απευθύνουμε έκκληση προς όλους τους φορείς που έχουν σχέση με την λειτουργία του λιμένα Πειραιά, αλλά και ενδιαφέρον για την κρουαζιέρα (αρμόδια Υπουργεία – Διοίκηση του ΟΛΠ – Εργαζόμενους – ΤΑΙΠΕΔ – Εμπορικό Επιμελητήριο Πειραιά – Δήμο Πειραιά – ακόμη και τη νέα Διοίκηση διαχείρισης του Οργανισμού που πρόκειται να αναλάβει), όπως καταβληθεί κάθε προσπάθεια για να αποκατασταθεί η ομαλότητα στον πρώτο λιμένα της Χώρας γιατί, διαφορετικά το κόστος, όπως πιστεύουμε ότι αντιλαμβάνονται όλοι, θα είναι σοβαρό, τη στιγμή που καταβάλλονται προσπάθειες για να μπορέσει να βγει η Χώρα από την οικονομική κρίση».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ