
Το ισχυρό επενδυτικό πλάνο της Hellenic Seaways και οι αναπτυξιακές ενέργειες που υλοποιεί η διοίκηση συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό. Σε αυτό το πλαίσιο, το ταχύπλοο Hellenic Highspeed εγκαινιάστηκε στο λιμάνι της Ραφήνας, παρουσία θεσμικών εκπροσώπων.
Το Ηellenic Highspeed αποτελεί το πρώτο από τα τρία νέα πλοία της εταιρείας, που παραλαμβάνεται και εγκαινιάζεται, πλήρως ανακαινισμένο σε ό,τι αφορά τις μηχανές, τα συστήματα της γέφυρας και τον ξενοδοχειακό εξοπλισμό (καθίσματα, χώροι υποδοχής, χώροι εστίασης, γκαράζ, καταπέλτης), με τη Hellenic Seaways να επιστρέφει στη γραμμή Ραφήνα – Κυκλάδες με ταχύπλοο Επιβατηγό / Οχηματαγωγό έπειτα από τρία χρόνια.
Το Hellenic Highspeed αποτελεί ένα πλοίο που προσφέρει τη μοναδική εμπειρία γρήγορου και πολυτελούς ταξιδιού, αναπτύσσοντας ταχύτητα μέχρι και 35 κόμβους εξυπηρετώντας το δρομολόγιο: Ραφήνα – Τήνος – Μύκονος – Πάρος – Ίος – Σαντορίνη. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην άριστη λειτουργία, την άνεση και φυσικά στην ασφάλεια αλλά και την προστασία του περιβάλλοντος, με διαδικασίες και εξοπλισμό που εφαρμόζονται σε όλα τα πλοία της εταιρείας.
Η Hellenic Seaways έχοντας περάσει στην αναπτυξιακή περίοδο, υλοποιεί τις δεσμεύσεις της και προχωρά σε νέες επενδύσεις. Είναι χαρακτηριστικό πως περισσότερα από 2 εκ. ευρώ από ίδια κεφάλαια ήταν η επένδυση της εταιρείας για το Hellenic Highspeed αποδεικνύοντας έμπρακτα την υγιή οικονομική κατάσταση της εταιρείας.
Η επισκευή έγινε εξ’ ολοκλήρου στην Ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη του Περάματος, απασχολώντας περισσότερα από 70 άτομα κατά τη διάρκεια των 4 μηνών που διήρκεσε η σχετική διαδικασία.
Τεχνικά χαρακτηριστικά HELLENIC HIGHSPEED:
Τύπος πλοίου: Monohull / Επιβατηγό – Οχηματαγωγό
Έτος ναυπήγησης: 1997
Χώρα ναυπήγησης: Ιταλία
Μήκος: 100μ.
Πλάτος: 17μ.
Ταχύτητα: 35 κόμβοι
Μηχανές: 4 RUSTON 20RK270 (6875 kW MCR 1000) diesel engines, πλήρως επισκευασμένες
Επιβάτες: 724 (σε αεροπορικού τύπου ανακλινόμενα καθίσματα, εκ των οποίων 50 θέσεις VIP)
Οχήματα: 165
Πλήρωμα: 60 άτομα
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ