
Η αγορά κρουαζιέρας της Κίνας αναπτύσσεται εξαιρετικά γρήγορα, παρά την οικονομική επιβράδυνση, με τον αριθμό των επιβατών να αυξάνεται από μερικές χιλιάδες το 2005 έως 1.720.000 το 2014, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που ανακοινώθηκαν πρόσφατα από την China Communications and Transportation Association και τα οποία μεταδόθηκαν από το κινεζικό πρακτορείο ειδήσεων.
Μέχρι το 2020, ο τομέας της κρουαζιέρας αναμένεται να συμβάλει 51 δισεκατομμύρια γιουάν (8,30 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) για την οικονομία της χώρας, σύμφωνα με την Ένωση.
Εταιρείες όπως η Royal Caribbean και η Costa Cruise Lines έχουν εκμεταλλευτεί στο έπακρο τη ραγδαία αύξηση της επιβατικής κίνησης που αντανακλά την ανάγκη του σύγχρονου κινέζου να απολαύσει τρόπους διασκέδασης που μέχρι πρόσφατα είτε δεν υπήρχαν ή ήταν δυσπρόσιτοι λόγου κόστους και αποστάσεων.
Οι δύο εταιρείες διπλασιάζουν κάθε χρόνο την επιβατική τους κίνηση και αναμένουν περαιτέρω αυξήσεις τα επόμενα χρόνια σε αυτή την παρθένα αγορά.
Τον Οκτώβριο του 2014, η ναυπηγική βιομηχανία Corporation (CSSC) ανακοίνωσε το σχέδιό της για να σύμπραξη με την αμερικανική εταιρεία κρουαζιέρας Carnival Corp ως προς την κατασκευή του πρώτου κρουαζιερόπλοιου πολυτελείας στην Κίνα.
Το επιχειρηματικό αυτό πλάνο στοχεύει να αναπτύξει τη ναυπηγική βιομηχανία κρουαζιέρας της χώρας αλλά και μετέπειτα την προώθηση νέων περιοχών ανάπτυξης για την κινεζική οικονομία. Εκπρόσωπος της CSSC επεσήμανε ότι η Κίνα χρειάζεται επί του παρόντος περίπου 50 κρουαζιερόπλοια πολυτελείας, και ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί τα επόμενα χρόνια.
Η ακμάζουσα βιομηχανία βοηθά επίσης στον εκσυγχρονισμό των λιμανιών της χώρας αφού μέχρι στιγμής, διαθέτει επτά διεθνείς λιμένες κρουαζιέρας όπου πραγματοποιείται home porting. Εκπρόσωπος του λιμανιού του Tianjin, δήλωσε στο κινεζικό πρακτορείο ειδήσεων ότι μέχρι στιγμής, το λιμάνι – που μέχρι πρόσφατα ήταν ένα εμπορικό λιμάνι χωρίς έργα υποδομής- έχει υποδεχθεί 340.000 επιβάτες από 74 κρουαζιερόπλοια, ενώ αναμένεται να υποδεχθεί 650.000 επισκέπτες σε 150 σκάφη το 2016.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Νορβηγική Πρεσβεία στην Αθήνα, σε συνεργασία με την Oriani Hellas, διοργάνωσε με επιτυχία τη 2nd Greek-Norwegian Maritime Innovation Summit, στην κατοικία της Πρέσβειρας.…
Η αγορά των ferries, τα οποία διασχίζουν το στενό του Γιβραλτάρ έχει υποστεί σημαντικές μεταβολές τα τελευταία χρόνια, αναφέρει πρόσφατη έκθεση της AXS Marine.…
Εκρηκτική άνοδο σημείωσαν οι πωλήσεις σόγιας της Αργεντινής τις πρώτες 18 ημέρες του 2025, πριν από την αύξηση των εξαγωγικών δασμών από την 1η…
Παρά την επιβολή δασμών που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα, ο όγκος των πωλήσεων τον προηγούμενο μήνα ήταν…
Η Τουρκία εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους $660.000 από την Παγκόσμια Τράπεζα για ένα έργο στην εμπορική διαδρομή του Μεσαίου Διαδρόμου, σύμφωνα με ΜΜΕ από τη…
Η Celestyal ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση μιας σημαντικής πρωτοβουλίας αναχρηματοδότησης, αντικαθιστώντας τη χρηματοδότηση που είχε αρχικά λάβει για την απόκτηση των πλοίων της με…
Το Πανεπιστημιακό Παιδιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), το οποίο προβλέπεται να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί στην ελληνική κοινωνία στις αρχές του 2027,…
Έτοιμο να σαλπάρει στις παγωμένες θάλασσες του Αρκτικού Ωκεανού είναι το «Alexey Kosygin», το πρώτο ice-class LNG carrier ρωσικής ναυπήγησης, βάσει ανακοίνωσης της Sovcomflot.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ