
Όπως μεταδίδει ο ναυτιλιακός ιστότοπος MarEx αρκετοί άνθρωποι τραυματίστηκαν χθες Κυριακή, όταν ένα επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο επιστρέφοντας από το Μακάου στο Χονγκ Κονγκ συγκρούστηκε με άγνωστο αντικείμενο. Το περιστατικό συνέβη την Κυριακή, κοντά στο νησί Lantau και γύρω στις 18:50 τοπική ώρα (10:50 GMT). Σύμφωνα με πληροφορίες το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο, στο οποίο επέβαιναν 163 επιβάτες και 11 μέλη πληρώματος, βρίσκεται υπό τη διαχείριση της Shun Tak China Travel Ship Management Limited.
Το τοπικό ειδησεογραφικό πρακτορείο RTHK ανέφερε ότι μετά τη σύγκρουση το πλοίο πήρε νερά και σταμάτησαν οι μηχανές του. Αμέσως προκλήθηκε χάος καθώς επικράτησε σκοτάδι ενώ σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις ο αριθμός των τραυματιών κυμαίνεται μεταξύ 83 και 121.
Οι τραυματίες διακομίστηκαν σε πέντε διαφορετικά νοσοκομεία του Χονγκ Κονγκ, με έξι άτομα εξ αυτών να έχουν υποστεί σοβαρούς τραυματισμούς.
Αξίζει να σημειωθεί η ναυτιλιακή κίνηση στην περιοχή έχει αυξηθεί κατακόρυφα λόγω της παρουσίας πολλών σκαφών αναψυχής και άλλων πλοίων που μεταφέρουν επιβάτες από και προς το κοντινό κέντρο ψυχαγωγίας και τυχερών παιχνιδιών του Μακάου.
Το Μακάου είναι το μόνο μέρος στην Κίνα, όπου τα τυχερά παιχνίδια είναι νόμιμα, καθιστώντας το έναν από τους πλέον δημοφιλείς προορισμούς για τους τουρίστες που φτάνουν στο Χονγκ Κονγκ. Στην πραγματικότητα το Μακάου τείνει να γίνει ένα μικρό Λας Βέγκας, με την ανέγερση τεράστιων κτιριακών συμπλεγμάτων με εκκωφαντικής πολυτέλειας καζίνο.
Τέλος να σημειωθεί ότι το χειρότερο μέχρι σήμερα ναυτικό δυστύχημα στο Χονγκ Κονγκ συνέβη το 2012, όταν λόγω σύγκρουσης ενός επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου με έτερο οχηματαγωγό έχασαν την ζωή τους 39 άνθρωποι.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ