
Σε έντονο ύφος απάντησε με σημερινή ανακοίνωσή του ο υπουργός Θ. Δρίτσας στις κατηγορίες του Ποταμιού για πλημμελή αντιμετώπιση του θέματος της παράτυπης μετανάστευσης και της προστασίας των θαλασσίων συνόρων μας. Ο υπουργός στο δελτίο τύπου του ΥΝΑ ανέφερε τα ακόλουθα:
“Συνεχίζοντας την τακτική της παρέμβασης αποκλειστικά μέσω ανακοινώσεων εντυπωσιασμού, χωρίς την παραμικρή αναφορά στις διαστάσεις του πραγματικού προβλήματος, ο «Τομέας Μεταναστευτικής Πολιτικής» του Ποταμιού, δείχνει ποια είναι η σχέση που έχει με το τεράστιο μεταναστευτικό και προσφυγικό πρόβλημα.
Από τη μια ρεπορτάζ εντυπωσιασμού, κατά την παράδοση του αρχηγού του, με δηλώσεις-πυροτεχνήματα και από την άλλη ανεξέλεγκτα επικίνδυνη και αμετροεπής ανευθυνότητα. Παράλληλα, όπως συνήθως, η απουσία τεκμηριωμένου λόγου καλύπτεται από προσωπικές επιθέσεις.
Έξι μήνες τώρα, στο Λιμενικό Σώμα, στο Υπουργείο Ναυτιλίας και σε όλα τα συναρμόδια Υπουργεία, εργαζόμαστε κυριολεκτικά χωρίς διακοπή νυχθημερόν, 7 μέρες την εβδομάδα, για να ανταποκριθούμε σε ένα πρόβλημα που αποδεδειγμένα, πλέον, υπερβαίνει τους μέχρι τώρα σχεδιασμούς πάρα πολλών ευρωπαϊκών χωρών.
Είναι ντροπή για λόγους φτηνής κομματικής σκοπιμότητας, να προσβάλλεται τόσο ανενδοίαστα και να απαξιώνεται ο αγώνας, που δίνουν τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος, οι δημόσιοι λειτουργοί και οι εθελοντές από τις Μ.Κ.Ο. και από τις τοπικές κοινωνίες.
Εάν θέλουν στοιχεία για τους σχεδιασμούς, στη διάθεσή τους. Εάν έχουν προτάσεις, ας τις καταθέσουν.
Εκείνο στο οποίο δεν έχουν δικαίωμα να επιδίδονται, είναι η παλαιοκομματική αλίευση ψήφων, μέσω της αξιοποίησης αυτού του τεράστιου προβλήματος. Η υποκρισία και ο λαϊκισμός, έχουν όρια.”
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ