
Φωτό:ΑΠΕ (ΑΛΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ)
Απάντηση στην απεργία της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας για τις 30 Ιουνίου δίνει με ανακοίνωσή της ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) υπογραμμίζοντας ότι η απεργία θα έχει σοβαρότατες αρνητικές συνέπειες για την ακτοπλοΐα και τους νησιώτες μας, οι οποίοι ήδη βιώνουν μία νέα κρίση, με τα πρώτα σημάδια της μείωσης της τουριστικής κίνησης να είναι εμφανή.
Ο ΣΕΕΝ επισημαίνει ότι στις δύσκολες μέρες που περνάει η Πατρίδα μας η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία φαίνεται ότι δεν έχει κατανοήσει την κρισιμότητα της κατάστασης και τις δραματικές επιπτώσεις της για το σύνολο της Ελληνικής κοινωνίας.
Σχετικά με το αίτημα της ΠΝΟ για την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, ο Σύνδεσμός «έχει κατ’ επανάληψη προσκαλέσει την ΠΝΟ για την υπογραφή ΣΣΕ χωρίς αποτέλεσμα» επισημαίνει η ανακοίνωση και προσθέτει πως στις κρίσιμες αυτές ώρες για την χώρα μας η αξίωση της ΠΝΟ για μισθολογικές αυξήσεις είναι τουλάχιστον προκλητική.
Στην ανακοίνωση αναφέρεται επίσης, ότι ο Σύνδεσμός τιμά τους Έλληνες Ναυτικούς για τις υπηρεσίες που προσφέρουν, και για το λόγο αυτό, παρά την κρίση και σε αντίθεση με τα ισχύοντα για το σύνολο των υπολοίπων ελλήνων εργαζομένων, οι εργασιακές τους σχέσεις βασίζονταν σε ΣΣΕ, στις οποίες μάλιστα μέχρι το 2011 προβλέπονταν σημαντικές αυξήσεις των αποδοχών τους χωρίς διαφοροποιήσεις μέχρι σήμερα.
«Το σοβαρό πρόβλημα της ανεργίας των ναυτικών δεν μπορεί να λυθεί με την επιβάρυνση 57 Ακτοπλοϊκών πλοίων με κίνδυνο την αδυναμία δραστηριοποίησης τους και εν τέλει απομάκρυνσής τους από την ελληνική αγορά, όπως ακριβώς συνέβη με τις γραμμές της Αδριατικής όπου σήμερα δραστηριοποιούνται 5 Ελληνικά πλοία αντί των 25 την προηγούμενη δεκαετία» προσθέτει η ανακοίνωση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Νορβηγική Πρεσβεία στην Αθήνα, σε συνεργασία με την Oriani Hellas, διοργάνωσε με επιτυχία τη 2nd Greek-Norwegian Maritime Innovation Summit, στην κατοικία της Πρέσβειρας.…
Η αγορά των ferries, τα οποία διασχίζουν το στενό του Γιβραλτάρ έχει υποστεί σημαντικές μεταβολές τα τελευταία χρόνια, αναφέρει πρόσφατη έκθεση της AXS Marine.…
Εκρηκτική άνοδο σημείωσαν οι πωλήσεις σόγιας της Αργεντινής τις πρώτες 18 ημέρες του 2025, πριν από την αύξηση των εξαγωγικών δασμών από την 1η…
Παρά την επιβολή δασμών που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα, ο όγκος των πωλήσεων τον προηγούμενο μήνα ήταν…
Η Τουρκία εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους $660.000 από την Παγκόσμια Τράπεζα για ένα έργο στην εμπορική διαδρομή του Μεσαίου Διαδρόμου, σύμφωνα με ΜΜΕ από τη…
Η Celestyal ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση μιας σημαντικής πρωτοβουλίας αναχρηματοδότησης, αντικαθιστώντας τη χρηματοδότηση που είχε αρχικά λάβει για την απόκτηση των πλοίων της με…
Το Πανεπιστημιακό Παιδιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), το οποίο προβλέπεται να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί στην ελληνική κοινωνία στις αρχές του 2027,…
Έτοιμο να σαλπάρει στις παγωμένες θάλασσες του Αρκτικού Ωκεανού είναι το «Alexey Kosygin», το πρώτο ice-class LNG carrier ρωσικής ναυπήγησης, βάσει ανακοίνωσης της Sovcomflot.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ