
Με τα αποτελέσματα από τη συνάντηση αντιπροσωπείας της CLIA με τρεις Έλληνες υπουργούς, άρχισε την ομιλία του ο Κυριάκος Αναστασιάδης, CEO Celestyal Cruises, στη σημερινή συνέντευξη Τύπου, που έγινε στο μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης.
Συγκεκριμένα ο κ. Αναστασιάδης με μέλη της CLIA (Cruise Lines International Association) συναντήθηκαν στο περιθώριο του συνεδρίου Posidonia SeaTourism με τους υπουργούς Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού Γ. Σταθάκη, Ναυτιλίας Θοδωρή Δρίτσα και Τουρισμού Έλενα Κουντουρά.
«Για πρώτη φορά παρουσιάσαμε τις σκέψεις μας για το μέλλον της κρουαζιέρας στην Ελλάδα και συζητήσαμε καταρχάς την ανάπτυξη του δικτύου προορισμών και την ανάπτυξη ορισμένων λιμένων προκειμένου η Ελλάδα να μπορέσει να υποδεχθεί πλοία νέας τεχνολογίας και η χώρα μας να εξακολουθήσει να παραμένει στους προορισμούς της διεθνούς κρουαζιέρας» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Αναστασιάδης συμπληρώνοντας ότι η συζήτηση πήρε ενδιαφέρουσα τροπή όταν ο υπουργός Οικονομίας άκουσε ότι «είμαστε διατεθειμένοι να επενδύσουμε σε 5-6 λιμάνια ναυλώνοντάς τα για ορισμένο χρονικό διάστημα διατηρώντας όμως το δημόσιο χαρακτήρα τους και σεβόμενοι την ιδιαιτερότητα, τις υποδομές και το ρόλο του κάθε λιμανιού».
Στη συνέντευξη Τύπου που είχε ως θέμα τα στοιχεία για τη φετινή τουριστική περίοδο αλλά και το σχεδιασμό της κρουαζιέρας για το 2016 ο CEO της Celestyal Cruises δήλωσε αισιόδοξος για τη φετινή χρονιά τονίζοντας ότι «Ελλάδα παραμένει ελκυστική σαν προορισμός αλλά πρέπει να υπολογίσουμε και τον αρνητικό παράγοντα που είναι η αβεβαιότητα η οποία μας οδηγεί σε απρόοπτες καταστάσεις βάζοντας φρένο στους ρυθμούς ανάπτυξης».
Και αυτή τη χρονιά η Celestyal Cruises δίνει το «παρών» στις θάλασσες με τρία πλοία, καθώς στο στόλο της προστέθηκε το Celestyal Odyssey, με 418 καμπίνες.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Αισθητά είναι ήδη τα «απόνερα» των εμπορικών τριβών μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας στη ναυτιλία τακτικών γραμμών, καθώς οι liner κολοσσοί βλέπουν ήδη τις αποστολές…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Απριλίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών…
Τις τροποποιήσεις της MLC που ενέκρινε πρόσφατα ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO), αναγνωρίζοντας επισήμως πλέον τους ναυτικούς ως key workers, χαιρετίζει η INTERCARGO. Σύμφωνα…
Συνέχεια στο μπαράζ διεθνών συνεργειών με επίκεντρο την αποανθρακοποίηση της ευρωπαϊκής βιομηχανίας έδωσαν πρόσφατα το Ηνωμένο Βασίλειο και η ιταλική εταιρεία ενέργειας Eni. Ειδικότερα,…
Σε αναθεώρηση του ASBATANKVOY, του ειδικού ναυλοσυμφώνου για τις ναυλώσεις δεξαμενόπλοιων, προχώρησαν BIMCO και Association of Ship Brokers & Agents (USA) Inc. (ASBA). Η…
Η τεχνολογία μεταφοράς υγρού υδρογόνου βρίσκεται στο επίκεντρο νέας διεθνούς συνεργασίας μεταξύ του Lloyd’s Register (LR) και του Εθνικού Πανεπιστημίου του Πουσάν (PNU) στη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ