
Με αυτόν τον τίτλο ο υπουργός Ναυτιλίας δίνει την απάντησή του στον κ. Μ. Βαρβιτσιώτη για το γνωστό πλέον θέμα, αυτό των προσλήψεων στο Λιμενικό Σώμα:
«Ο κ. Βαρβιτσιώτης αφού με την πολιτική του προσέθεσε ένα ακόμα πρόβλημα, στα πολλά που μας κληρονόμησε στο Υπουργείο Ναυτιλίας, έρχεται τώρα με ανακοίνωσή του, να παίξει το ρόλο του τιμητή. Δεν περιμένουμε, βέβαια, να αναγνωρίσει την προσπάθεια του Υπουργείου να μην παίξει παιχνίδια στις πλάτες των νέων που, στις δύσκολες αυτές συνθήκες, έχουν τη φιλοδοξία να σταδιοδρομήσουν στο Λιμενικό Σώμα. Θα περιμέναμε, όμως, να μην αναπαράγει στην ανακοίνωσή του την ακροδεξιά ατζέντα περί μεταναστευτικού, για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα της πολιτικής του και στο θέμα αυτό.
Ευτυχώς, είναι γνωστό στους υποψήφιους και τις υποψήφιες Δόκιμους Σημαιοφόρους και Δόκιμους Υπαξιωματικούς, αλλά και σε όλους τους παροικούντες το Υπουργείο Ναυτιλίας, το ποιος ενδιαφέρεται για τη νομιμότητα και για την ενίσχυση του Λιμενικού Σώματος, ώστε να επιτελέσει απερίσπαστο το έργο του.
Η απόφαση του υπουργού Ναυτιλίας, έρχεται να διορθώσει μια κατάφωρη αδικία που ο τρόπος με τον οποίο ο κ. Βαρβιτσιώτης οργάνωσε τους διαγωνισμούς κατάταξης στο Λ.Σ. έχει δημιουργήσει: Να υπάρχουν υποψήφιοι που έχουν αξιολογηθεί υψηλότερα από επιτυχόντες, ωστόσο να μην κατατάσσονται στους επιτυχόντες εξαιτίας ποσοστώσεων που δεν στηρίζονται σε καμία λογική.
Αντίθετα, λοιπόν, από όσα επικαλείται ο κ. Βαρβιτσιώτης, με την απόφαση του Υπουργού κ. Δρίτσα, επιδιώκεται η αποκατάσταση της νομιμότητας και η ενίσχυση του Λ.Σ. εκτός των 110 Δόκιμων Υπαξιωματικών και των 45 Δοκίμων Σημαιοφόρων που έχουν επιτύχει στο διαγωνισμό με 83 επιπλέον Δόκιμους Υπαξιωματικούς και 69 επιπλέον Δόκιμους Σημαιοφόρους και για το σκοπό αυτό, έχει αποσταλεί αιτιολογημένο ερώτημα προς το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ