
Τις προηγούμενες ημέρες υπήρξαν δημοσιεύματα σε συγκεκριμένη ιστοσελίδα αναφορικά με υπερτιμολογήσεις τεχνικών έργων τα οποία εκτελέστηκαν την περίοδο 2007-2009 και οδήγησαν σε ζημία του ΟΛΠ κατά 7.000.000 ευρώ.
Απαντώντας ο ΟΛΠ εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:
“Σχετικά με ποικίλα δημοσιεύματα για πορίσματα ελέγχου επί έργων που εκτελέστηκαν κατά την περίοδο 2007 – 2009 και τα οποία πρώτος ο ΟΛΠ Α.Ε. έχει από το 2012 αποστείλει στις εισαγγελικές αρχές, γίνονται γνωστά τα ακόλουθα:
1.Στον ΟΛΠ Α.Ε. ουδένα πόρισμα ελέγχου έχει παραδοθεί για τα αναγραφόμενα θέματα.
2.Όλα τα αναγραφόμενα αφορούν έργα, τα οποία εκτελέστηκαν την περίοδο 2007-2009, πριν αναλάβει τα καθήκοντά της η σημερινή διοίκηση.
3.Αντιθέτως, η σημερινή διοίκηση του ΟΛΠ Α.Ε. από το 2012, αφού κατοχύρωσε τις οικονομικές αξιώσεις του Οργανισμού, απέστειλε πρώτη τους σχετικούς φακέλους στις εισαγγελικές αρχές, για διερεύνηση τυχόν ευθυνών.
4.Ο ΟΛΠ Α.Ε. από το 2013 έχει διατάξει ΕΔΕ κατά υπαλλήλων του, τους οποίους απομάκρυνε μάλιστα από τις θέσεις τους, μέχρι την ολοκλήρωση των εισαγγελικών ερευνών.
5.Ουδεμία ζημία από τα αναγραφόμενα έργα έχει προκληθεί στον ΟΛΠ Α.Ε. Ο Οργανισμός υποχρέωσε τις εργολήπτριες εταιρείες με “Εξώδικες Αναγνωρίσεις Οφειλών” τις οποίες και προσυπέγραψαν, να επιστρέψουν αναδρομικά, έντοκα και με ΦΠΑ το σύνολο των απαιτήσεων του.
6.Όλοι οι χειρισμοί της διοίκησης του ΟΛΠ Α.Ε. έχουν εγκριθεί από το Δ.Σ. και τις Γενικές του Συνελεύσεις, με γνώμονα την πλήρη προστασία του δημόσιου συμφέροντος.
Όλοι όσοι μέσα από διαρροές και εργολαβικές αντιδικίες θέλουν να προωθήσουν συμφέροντα, θα πρέπει να αναμένουν την πλήρη δικαστική διερεύνηση των καταγγελλομένων. Το ίδιο και όσοι νομίζουν ότι απαξιώνοντας τον Οργανισμό θα προωθήσουν πιο εύκολα πολιτικές πώλησης του”.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ