
Δεν θα εκτελεστούν τα δρομολόγια από τον Πειραιά για τις Κυκλάδες, λόγω των ισχυρών νοτίων ανέμων που πνέουν σε πολλές θαλάσσιες περιοχές της χώρας και φθάνουν κατά τόπους τα 9 μποφόρ.
Για τον Αργοσαρωνικό τα δρομολόγια γίνονται μόνο με πλοία κλειστού τύπου ενώ δεν πραγματοποιούνται τα δρομολόγια των μικρών σκαφών από τον Πειραιά για τη Σαλαμίνα.
Κλειστή παραμένει η γραμμή Αγία Μαρίνα Νέα Στύρα ενώ το πλοίο «Mακεδών» που ήταν προγραμματισμένο να φθάσει στο Λαύριο παραμένει στην Κέα. Στο ίδιο λιμάνι παραμένει από χθες και το «Άκουα Σπίριτ» που εκτελούσε δρομολόγιο από Λαύριο – Κέα – Κύθνο – Σύρο – Τήνο – Σύρο.
Κλειστή είναι επίσης, η γραμμή Ηγουμενίτσα – Λευκίμμη, ενώ στη γραμμή Ηγουμενίτσα – Κέρκυρα τα δρομολόγια γίνονται μόνο με πλοία κλειστού τύπου.
Χθες τις απογευματινές ώρες, η Λιμενική Αρχή Πειραιά ενημερώθηκε από τον πλοίαρχο του πλοίου «Αριάδνη» που είχε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Πειραιά για Χίο – Μυτιλήνη, ότι λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών δεν θα εκτελεστεί το δρομολόγιό του.
Το «Βιτσέντζος Κορνάρος» που εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Ρόδο – Χάλκη – Διαφάνι – Κάρπαθο – Κάσο – Ανάφη – Θήρα – Μήλο – Πειραιά, δεν μπόρεσε να προσεγγίσει το λιμάνι της Ανάφης .
Το Λιμενικό Σώμα συστήνει στους επιβάτες που πρόκειται να ταξιδέψουν πριν την αναχώρησή τους να επικοινωνούν με τα κατά τόπους λιμεναρχεία και τουριστικά πρακτορεία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο λιμένας του Αμβούργου πρόκειται να εισέλθει σε νέα εποχή, μετά τις επικείμενες επενδύσεις δισεκατομμυρίων, που ανακοίνωσε στις 4 Ιουλίου η Αρχή του ομώνυμου…
Ο Ντόναλντ Τραμπ γνωστοποίησε χθες, Πέμπτη 10 Ιουλίου, ότι έχει αποφασίσει να προχωρήσει στην επιβολή επιπρόσθετων τελωνειακών δασμών 35% στα καναδικά προϊόντα που εισάγουν…
Η αύξηση της παγκόσμιας ζήτησης για υποδομές κέντρων δεδομένων (data centers) καθιστά τα υπάρχοντα ηλεκτρικά δίκτυα ανίσχυρα να παρέχουν την απαιτούμενη ισχύ στον σωστό…
Νωχελική παραμένει η δραστηριότητα στις αγοραπωλησίες πλοίων το 2025. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Allied, 703 πλοία χωρητικότητας 48,4 εκατ. dwt άλλαξαν χέρια…
Αναντίρρητα, η αποανθρακοποίηση βρίσκεται στην κορυφή της ατζέντας πλήθους βιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένης και της ναυτιλίας. Στο πλαίσιο αυτό, τα κράτη, ειδικότερα αυτά της ΕΕ, αναζητούν…
Εν μέσω του εμπορικού πολέμου μεταξύ των μεγαλύτερων οικονομιών του κόσμου, η Κίνα έχει προβεί σε ενέργειες για διαφοροποίηση των εισαγωγών της σε ορισμένα…
Καθώς η αναζωογόνηση των εγχώριων ναυπηγείων συνιστά πλέον επιτακτική προτεραιότητα της Ιαπωνίας, το Τόκιο δρομολογεί την πιο φιλόδοξη προσπάθεια των τελευταίων δεκαετιών προς αυτή…
Έναν ισχυρό ενεργειακό πόλο, με σημαντική παρουσία στην Ελλάδα και δυναμική επέκταση στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, δημιουργούν οι Όμιλοι Motor Oil και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ μέσω…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ