Οι τρείς μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες της Ιαπωνίας η Mitsui OSK Lines (MOL), η Nippon Yusen Kabushiki Kaisha (NYK Line) και η Kawasaki Kisen Kaisha (‘K’ Line), σημείωσαν κέρδη για το 2014.
Ειδικότερα, η MOL ανέφερε πως τα κέρδη της για το διάστημα 1 Απριλίου έως 31 Δεκεμβρίου 2014 μειώθηκαν κατά 15.7%, αγγίζοντας τα 206.429 εκ. δολάρια. Αιτίες, σύμφωνα με την εταιρεία είναι αφενός η υπερπροσφορά χωρητικότητας στον τομέα των dry bulk και container, αφετέρου η μείωση των εξαγωγών ιαπωνικών αυτοκινήτων.
Η NYK Line παρουσίασε μικρή αύξηση των κερδών της από 28.457 δις γιέν σε 28.385 δις γιέν για το 2014. Σύμφωνα με την εταιρεία, παρά την πίεση που ασκεί η υπερπροσφορά πλοίων, έγιναν διαρθρωτικές κινήσεις στην εταιρεία, ώστε να δοθεί έμφαση σε πιο προσοδοφόρους κλάδους, όπως τα logistics και η κρουαζιέρα.
Τέλος, η ‘K’ Line παρουσίασε θεαματική αύξηση 110% των κερδών της, τα οποία προήλθαν ως επί το πλείστον από τους κλάδους των containers, της χύδην ναυτιλίας και της υπεράκτιας ενέργειας.