
Δάνειο ύψους 180.28 εκ. δολαρίων πρόκειται να δοθεί στο διαλυτήριο πλοίων Alang, στο Gujarat της Ινδίας, προκειμένου να αναβαθμιστούν εντός της επόμενης τετραετίας οι 70 γιάρδες του.
Σύμφωνα με αξιωματούχους του διαλυτηρίου, το 85% της χρηματοδότησης θα δοθεί από το Japan International Cooperation Agency (JICA), ενώ το υπόλοιπο 15% της επένδυσης θα καλυφθεί από την Ινδία.
Η αποπληρωμή του δανείου θα διαρκέσει 40 χρόνια ενώ το επιτόκιο θα ανέρχεται στο 1.4%.
Οι προγραμματισμένες εργασίες που θα χρηματοδοτηθούν από το δάνειο, θα περιλαμβάνουν την κατασκευή εγκατάστασης για την αφαίρεση και διαχείριση επικίνδυνων υλικών από τα πλοία και την επέκταση της υπάρχουσας εγκατάστασης αποτέφρωσης, που θα επιτρέπει την αποτέφρωση 25 τόνων απορριμμάτων καθημερινά.
Μέρος της χρηματοδότησης θα διατεθεί επίσης για τη δημιουργία κατοικιών που θα στεγάσουν 1.000 εργάτες , με προοπτική επέκτασης για την επόμενη τριετία στους 5.000 εργάτες. Περαιτέρω, θα χτιστεί κοινοτικό σχολείο και κέντρο.
Το συγκεκριμένο διαλυτήριο παρακολουθείται στενά από εθνικές και διεθνείς οργανώσεις λόγω των πολλών δυστυχημάτων που έχουν λάβει χώρα. Παρόλα αυτά, τέσσερεις από τις γιάρδες του έχουν ήδη ολοκληρώσει την πρώτη φάση εναρμόνισης με τα κριτήρια που επιβάλλουν οι διεθνείς κανονισμοί για την ανακύκλωση πλοίων (International Hong Kong Convention for the Safe and Environmentally Sound Recycling of Ships).
Παρά τη νέα επένδυση, τα ναυπηγεία φαίνεται πως αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα. Παρά τη μείωση των δασμών από το 5% στο 2.5% εκ μέρους της ινδικής κυβέρνησης, υπεύθυνοι αναφέρουν πώς η αύξηση στις τιμές των πλοίων και η στροφή της αγοράς προς το φτηνό σίδηρο της Κίνας, προκαλούν ζημιές στα ινδικά ναυπηγεία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ