
165 οι διασωθέντες επιβάτες μέχρι τώρα
Δυστυχώς επιβεβαιώθηκε ο θάνατος του επιβάτη. Πρόκειται για τον Γιώργο Δούλη που είχε εγκλωβιστεί στη γλύστρα του πλοίου μαζί με τη σύζυγό του, Θεοδώρα, κατά την επιχείρηση εκκένωσης.
Υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες ο άνδρας έχασε τη ζωή του, ενώ η γυναίκα βρισκόταν επί ώρες εγκλωβισμένη στη γλίστρα.
Η γυναίκα διασώθηκε από την ιταλική ακτοφυλακή και μεταφέρθηκε στο Μπρίντιζι., μαζί με τη σορό του άνδρα της. Επίσης, επιβεβαιώνεται ότι ακόμη δύο άτομα τραυματίστηκαν κατά τη διάρκεια της επιχείρησης διάσωσης στο πλοίο Norman Atlantic. Ο ένας εκ των τραυματιών είναι Ιταλός στρατιωτικός και ο άλλος είναι επιβάτης. Μέχρι τώρα 312 επιβάτες παραμένουν στο πλοίο που έχει πάρει κλίση 7 μοιρών λόγω των νερών που έχουν πέσει για να σβήσει η φωτιά. Ωστόσο, σύμφωνα με μαρτυρίες διασωθέντων, υπάρχουν φόβοι ότι παγιδευμένοι επιβάτες βρίσκονται και στο γκαράζ, καθώς κοιμήθηκαν στα αυτοκίνητά τους, επειδή δεν επαρκούσαν οι καμπίνες. Στελέχη της ΑΝΕΚ, πάντως, καθώς και του υπουργείου Ναυτιλίας, λένε ότι δεν έχουν εικόνα για εγκλωβισμένους.
Εν τω μεταξύ συνεχίζεται η επιχείρηση διάσωσης παρά το σκοτάδι. Οι αρχές της Ιταλίας και της Ελλάδας διαβεβαιώνουν ότι οι επιχειρήσεις θα συνεχιστούν καθ΄όλη τη διάρκεια της νύκτας μέχρι να σωθεί κι ο τελευταίος επιβάτης.
Επιχειρούν 8 ελικόπτερα αλλά μικρής δυνατότητας δηλαδή 2 άτομα ανά μεταφορά. Γύρω στις 11 το βράδυ αναμένεται βελτίωση του καιρού –αυτή τη στιγμή υπάρχει ισχυρή καταιγίδα στην περιοχή- θα πολλαπλασιαστούν τα ελικόπτερα διάσωσης.
Προς το σημείο πλέει και η φρεγάτα Ναβαρίνο του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού
Ήδη το πλοίο Norman Atlantic έχει προσδεθεί με το ιταλικό ρυμουλκό ανοιχτής θαλάσσης «Marietta Barretta» και ρυμουλκείται στις ιταλικές ακτές αλλά ακόμα δεν γνωρίζουν το λιμάνι που θα μεταφερθεί.
Πριν από λίγα λεπτά ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου ενημέρωσε τα ΜΜΕ για τις τελευταίες εξελίξεις Ο ΥΝΑ ανέφερε:
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ