
Σε εξέλιξη βρίσκεται επιχείρηση διάσωσης των επιβατών και των μελών πληρώματος του ΕΓ/ΟΓ Norman Atlantic στο οποίο ξέσπασε πυρκαγιά στις 04.00 ενώ βρισκόταν βορειοδυτικά της Κέρκυρας. Το πλοίο εκτελούσε το δρομολόγιο Ηγουμενίτσα-Ανκόνα. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η πυρκαγιά ξεκίνησε από το γκαράζ του πλοίου, μάλλον από κάποιο φορτηγό, και επεκτάθηκε και σε άλλα καταστρώματα του πλοίου. Στο πλοίο επέβαιναν 411 επιβάτες και 55 μέλη πληρώματος. Επί τόπου επιχειρούν σκάφη της Ιταλικής Ακτοφυλακής αλλά και του Λιμενικού Σώματος, δύο ελικόπτερα του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού και δύο της Ιταλικής Ακτοφυλακής, ένα C-130 της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας παραπλέοντα πλοία ενώ καθ’ οδόν βρίσκεται και η φρεγάτα ΝΑΒΑΡΙΝΟ. Να σημειωθεί ότι στην περιοχή πνέουν θυελλώδεις άνεμοι που δυσχεραίνουν τις προσπάθειες διάσωσης των επιβαινόντων καθώς στην περιοχή μεταξύ Κέρκυρας και Ιταλίας επικρατεί καταιγίδα με ανέμους έντασης 9 και τοπικά 10 μποφόρ.
Η πυρκαγιά προκάλεσε, σύμφωνα με Ιταλικά μέσα ενημέρωσης, γενικευμένο μπλακ άουτ στο πλοίο με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η καθέλκυση όλων των σωστικών λέμβων. Μάλιστα ορισμένοι από τους επιβάτες έπεσαν στην θάλασσα και φέρεται να έχουν περισυλλεγεί από παραπλέοντα σκάφη. Το έργο της διάσωσης δυσχεραίνουν οι πυκνοί καπνοί οι οποίοι απειλούν και τους επιβάτες που έχουν βγει στα καταστρώματα του πλοίου.
Το πλοίο είναι ιδιοκτησίας Ιταλικής εταιρείας (Visemar Ro-Ro srl) και έχει ναυλωθεί από την ΑΝΕΚ για να εκτελεί δρομολόγια μεταξύ Ελλάδας-Ιταλίας. Είναι ναυπήγησης του 2009, με ολικό μήκος 186 μέτρα, πλάτος 25,6 μέτρα και χωρητικότητα 850 επιβατών.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ