
Κατά τη διάρκεια της δίκης για το ναυάγιο του επιβατηγού πλοίου Sewol, στο οποίο έχασαν τη ζωή τους 304 άνθρωποι στην πλειοψηφία τους μαθητές που συμμετείχαν σε σχολική εκδρομή, οι εισαγγελείς πρότειναν τη θανατική ποινή για τον καπετάνιο Joon-Seok.
Για την τραγωδία που συγκλόνισε τη Νότια Κορέα και όλο τον κόσμο, τον περασμένο Απρίλιο, κατηγορείται και το 15μελές πλήρωμα του επιβατηγού, τρεις δε εξ αυτών αντιμετωπίζουν την κατηγορία της ανθρωποκτονίας.
«Ο Lee Joon-Seok πρέπει να καταδικαστεί σε θανατική ποινή λόγω αποτυχίας εκπλήρωσης του καθήκοντος του», δήλωσε ένας από τους εισαγγελείς ζητώντας την επιβολή της ποινής του θανάτου στον 69χρονο καπετάνιο.
«Κατά τη διάρκεια της δικαστικής έρευνας προσπάθησε να δικαιολογήσει τον εαυτό του ψευδόμενος. Δεν έδειξε καμία μεταμέλεια», πρόσθεσε.
Η κατηγορούσα αρχή πρότεινε η ποινή των τριών άλλων μελών του πληρώματος, που βαρύνονται με το ίδιο κατηγορητήριο, να είναι ισόβια κάθειρξη. Οι εισαγγελείς ζήτησαν επίσης την επιβολή ποινών από 15 έως 30 ετών κάθειρξης σε 11 ακόμη μέλη του πληρώματος που δικάζονται για το ρόλο τους στην τραγωδία.
Η ετυμηγορία και η επιβολή της ποινής θα ανακοινωθούν στις αρχές του Νοεμβρίου. Αν και η θανατική ποινή τελεί σε ισχύ στη Νότια Κορέα, κανείς καταδικασμένος δεν έχει εκτελεσθεί από το 1997. Περί τους 60 θανατοποινίτες παραμένουν στα κελιά των μελλοθάνατων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ