
Οι υποψηφιότητες των τεσσάρων υποψήφιων Επιτρόπων της ΕΕ, οι οποίοι ανακηρύχθηκαν υποψήφιοι για να αντικαταστήσουν τους Επιτρόπους που εκλέχθηκαν ευρωβουλευτές, εγκρίθηκαν από το ΕΚ. Οι τέσσερις πρόκειται να υπηρετήσουν στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για το υπόλοιπο της τρέχουσας θητείας της, η οποία λήγει στις 31 Οκτωβρίου 2014. Οι εν λόγω Επίτροποι πέρασαν από ακροάσεις στις αρμόδιες κοινοβουλευτικές επιτροπές του ΕΚ τη Δευτέρα.
Η ολομέλεια του ΕΚ ψηφίζοντας ομαδικά (en bloc) τάχθηκε υπέρ του διορισμού των τεσσάρων υποψηφίων στην Επιτροπή με 421 ψήφους υπέρ, 170 κατά και 32 αποχές. Σύμφωνα με τον κανονισμό του ΕΚ, οι υποψήφιοι Επίτροποι εμφανίστηκαν ενώπιον των επιτροπών και απάντησαν σε ερωτήσεις σχετικές με τους τομείς αρμοδιότητάς τους την περασμένη Δευτέρα (για περισσότερες λεπτομέρειες, βλ. ανακοινωθέν τύπου μέσω του συνδέσμου στα δεξιά).
Οι υποψήφιοι και τα προτεινόμενα χαρτοφυλάκια
Ο Jyrki Katainen (Φινλανδία) αναλαμβάνει τις οικονομικές και νομισματικές υποθέσεις καθώς και το ευρώ και αντικαθιστά τον Olli Rehn.
Ο Ferdinando Nelli Feroci (Ιταλία) αναλαμβάνει τα θέματα βιομηχανίας και επιχειρηματικότητας και αντικαθιστά τον Antonio Tajani.
Η Martine Reicherts (Λουξεμβούργο), αναλαμβάνει τα θέματα δικαιοσύνης, θεμελιωδών δικαιωμάτων και ιθαγένειας και αντικαθιστά την Viviane Reding.
Ο Jacek Dominik (Πολωνία) αναλαμβάνει τα θέματα δημοσιονομικού προγραμματισμού και τον προϋπολογισμό και αντικαθιστά τον Janusz Lewandowski.
Επόμενα βήματα
Το τελικό πράσινο φως εκ μέρους του Συμβουλίου αναμένεται σύντομα, ώστε να μπορέσουν οι υποψήφιοι να αναλάβουν τα καθήκοντά τους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ