
Και τα οχτώ σχήματα που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την απόκτηση του 67% των μετοχών της ΟΛΘ Α.Ε. που έχει βγάλει προς πώληση το ΤΑΙΠΕΔ, πέρασαν στην Β’ φάση του διαγωνισμού έπειτα από σχετική απόφαση του Ταμείου.
Η εξέλιξη αυτή επιδέχεται πολλαπλών ερμηνειών αλλά το σίγουρο είναι ότι πρόκειται για πολύ δυνατές υποψηφιότητες καθώς καμία δεν απορρίφθηκε στο αρχικό στάδιο της διαδικασίας. Οι επενδυτές επίσης ενδέχεται να βλέπουν σημαντικές προοπτικές για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης το οποίο είναι “καθαρό” καθώς δεν υπάρχουν θέματα μακροχρόνιων συμβάσεων παραχωρήσεων, όπως στην περίπτωση του ΟΛΠ, που ίσως περιέπλεκαν περισσότερο την κατάσταση.
Αναμένεται λοιπόν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον η συνέχιση της διαγωνιστικής διαδικασίας καθώς όλοι σχεδόν οι υποψήφιοι, για διαφορετικούς λόγους ο καθένας, έχουν σημαντικές πιθανότητες να αποκτήσουν το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών του οργανισμού.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με ανακοίνωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Από τις 17 Ιουνίου 2025, όλα τα πλοία με μήκος μεγαλύτερο των 24 μ. που εισέρχονται στα ύδατα της Βραζιλίας θα πρέπει να καταφθάνουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ