
Σημαντική αύξηση των κερδών του προ φόρων παρουσίασε στη χρήση του δωδεκάμηνου Ιανουαρίου-Δεκεμβρίου 2013 ο ΟΛΠ Α.Ε. έναντι της χρήσης 2012.
Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 11.824.617 Ευρώ έναντι 9.098.886 του 2012, παρουσιάζοντας αύξηση 30%.
Τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 8.045.245 Ευρώ, έναντι 7.177.370 του 2012, παρουσιάζοντας αύξηση 12,1%.
Το μικτό κέρδος εμφάνισε αύξηση 11,5% έναντι του 2012 (από 19.934.259 Ευρώ σε 22.224.256 Ευρώ).
Ο κύκλος εργασιών παρουσίασε αύξηση 2%, από 106.592.452 Ευρώ το 2012 σε 108.630.469 Ευρώ το 2013.
Τα έξοδα διοικητικής λειτουργίας της περιόδου παρουσίασαν μείωση 3% έναντι του 2012.
Το μέσο κόστος εργασίας επί του κύκλου εργασιών μειώθηκε σε 46,4% έναντι 71% του 2009 και 52% του 2012. Το μέσο κόστος εργασίας, παρά την 24ωρη συνεχή εργασία επί 365 ημέρες το χρόνο, είναι πλέον πλήρως ανταγωνιστικό και ανάλογο με το μέσο όρο των ευρωπαϊκών λιμανιών. Η μείωση των αμοιβών προσωπικού ανήλθε σε 9%.
Τα χρηματικά διαθέσιμα του Οργανισμού ανήλθαν στις 31.12.2013 σε 40.624.049 Ευρώ έναντι 14.662.472 του 2012, σημειώνοντας αύξηση κατά 177%.
Ο φόρος εισοδήματος που κατέβαλε ο ΟΛΠ Α.Ε αυξήθηκε κατά 96,7%, ήτοι από 1.921.515 Ευρώ σε 3.779.372 Ευρώ.
Τα κέρδη ανά μετοχή θα είναι αυξημένα κατά 12,1%, ήτοι από 0,2871 Ευρώ ανά μετοχή σε 0,3218 Ευρώ.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΠ Α.Ε κ. Γιώργος Ανωμερίτης “παρά τη συνεχιζόμενη κρίση, ο ΟΛΠ Α.Ε παρουσίασε για τέταρτη συνεχή χρονιά μια ακόμα κερδοφόρα χρήση. Ο ΟΛΠ Α.Ε, ο οποίος εκτελεί σημαντικά αναπτυξιακά έργα στο επιβατηγό και εμπορικό λιμάνι του Πειραιά, κατέβαλε το 2013 στο δημόσιο 21.256.705 Ευρώ, με τη μορφή φόρων, εισφορών και μερισμάτων, ενώ τα ταμειακά του διαθέσιμα ανήλθαν σε 40.624.049 Ευρώ. Τέλος, αντίθετα με όσα λέγονται, ο ΟΛΠ Α.Ε εκτελεί τα έργα του με ίδια κεφάλαια και κοινοτικές χρηματοδοτήσεις, χωρίς καμιά εγγύηση του ελληνικού δημοσίου, σε όλα τα έργα που εκτελεί από τη μετατροπή του σε Α.Ε το έτος 1999. Σημειώνεται ότι βάση του Ν.4172/2013 καταργήθηκαν όλα τα ιστορικά προνόμια του ΟΛΠ με τα οποία είχε εξοπλισθεί από το 1950 και επομένως τα οικονομικά στοιχεία του 2013 αφορούν έναν πλήρως ανταγωνιστικό ΟΛΠ”.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ