
Για πρώτη φορά από το 2008 η Eurogate Group ξεπέρασε τα 14 εκ. TEU στους τερματικούς σταθμούς που διαχειρίζεται στην Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα για το 2013 η εταιρεία εξυπηρέτησε 14,2 εκ. TEU παρουσιάζοντας αύξηση σε σχέση με το 2012. Ατμομηχανή της εταιρείας σε αυτή την επίδοση, ήταν οι τερματικοί σταθμοί της στην Ιταλία οι οποίοι παρουσίασαν αύξηση διακίνησης κατά 11%. Ειδικότερα οι transhipment τερματικοί σταθμοί του Gioia Tauro και του Cagliari αύξησαν την διακίνησή τους κατά 13% και 12% αντίστοιχα. Επιπρόσθετα οι δύο τερματικοί σταθμοί της εταιρείας στην πλευρά του Ατλαντικού, στην Ταγγέρη και στην Λισαβόνα παρουσίασαν σημαντική αύξηση κατά 84% και 16% αντίστοιχα. Μάλιστα ο τερματικός σταθμός της Ταγγέρης πέρασε για πρώτη φορά το όριο του 1.000.000 TEU.
Οι δύσκολες συνθήκες της αγοράς και το βιομηχανικό περιβάλλον αντανακλάται στα μεγέθη διακίνησης των τερματικών σταθμών εμπορευματοκιβωτίων στην Γερμανία. Ενώ η EUROGATE Container Terminal Hamburg είχε σημαντική αύξηση στη διακίνηση κατά 8% (διαμορφώθηκε στα 2.000.000 TEU περίπου), το Bremerhaven δεν επαλήθευσε τις προσδοκίες και παρουσίασε πτώση διακίνησης κατά 5% σε σχέση με το 2012. Ο τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων στο Wilhelmshaven ο οποίος τέθηκε σε λειτουργία στα τέλη του 2012 φαίνεται ότι θα απαιτήσει περισσότερο χρόνο, από όσο είχε υπολογιστεί αρχικά, μέχρι να καθιερωθεί στην αγορά. Λόγω δυσκολιών στην έναρξη λειτουργίας του, ο τερματικός σταθμός διακίνησε 76.000 TEUs.
Περισσότερα για τους International Terminal Operators @ www.PortEconomics.eu
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ