
Μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2014 θα ξεκινήσουν τα εμπορευματικά σιδηροδρομικά δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τη Θεσσαλονίκη προς τα Σκόπια και τη Σόφια.
Αυτό αποφασίστηκε σήμερα κατά τη διάρκεια σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της ΟΛΘ ΑΕ με τη συμμετοχή του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθανάσιου Ζηλιασκόπουλου, αλλά και εκπροσώπων του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, της Ομοσπονδίας Ναυτικών Πρακτόρων Ελλάδος, του Συλλόγου Ναυτικών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης, του Συλλόγου Εκτελωνιστών Θεσσαλονίκης, του Συλλόγου Μεταφορέων Θεσσαλονίκης και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Διεθνούς Διαμεταφοράς και Επιχειρήσεων Logistics Ελλάδος.
Στη σύσκεψη, την οποία συγκάλεσε η διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ, ο επικεφαλής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ διαβεβαίωσε ότι όλες οι προαπαιτούμενες ενέργειες για την καθιέρωση των δύο δρομολογίων (ημέρες, ώρες, τιμολογιακή πολιτική κ.λπ.) θα έχουν ολοκληρωθεί εντός του Ιανουαρίου, ώστε μέχρι το Μάρτιο και τα δύο να έχουν ξεκινήσει.
Μετά το τέλος της σύσκεψης, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ Α.Ε Στυλιανός Αγγελούδης δήλωσε: «Η υλοποίηση αυτής της συνεργασίας αποσκοπεί στην ενίσχυση του ρόλου του λιμανιού της Θεσσαλονίκης ως κόμβου συνδυασμένων μεταφορών προς τις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Ειδικά η σιδηροδρομική μεταφορά φορτίων από και προς τα κρηπιδώματα της ΟΛΘ ΑΕ συνιστά ικανή και αναγκαία συνθήκη για την αναβάθμιση των υπηρεσιών που το λιμάνι προσφέρει στους πελάτες του, ενώ μπορεί να εξελιχθεί σε κίνηση – κλειδί για τη στρατηγική αναβάθμιση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης. Γι’ αυτό, άλλωστε, η διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ άσκησε όλη την πίεση και την επιρροή της για τη διευθέτηση ενός θέματος, που –όπως φάνηκε από τη σύσκεψη- «καίει» το σύνολο του εμπορικού κόσμου και των παραγόντων του κλάδου των μεταφορών».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Νορβηγική Πρεσβεία στην Αθήνα, σε συνεργασία με την Oriani Hellas, διοργάνωσε με επιτυχία τη 2nd Greek-Norwegian Maritime Innovation Summit, στην κατοικία της Πρέσβειρας.…
Η αγορά των ferries, τα οποία διασχίζουν το στενό του Γιβραλτάρ έχει υποστεί σημαντικές μεταβολές τα τελευταία χρόνια, αναφέρει πρόσφατη έκθεση της AXS Marine.…
Εκρηκτική άνοδο σημείωσαν οι πωλήσεις σόγιας της Αργεντινής τις πρώτες 18 ημέρες του 2025, πριν από την αύξηση των εξαγωγικών δασμών από την 1η…
Παρά την επιβολή δασμών που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα, ο όγκος των πωλήσεων τον προηγούμενο μήνα ήταν…
Η Τουρκία εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους $660.000 από την Παγκόσμια Τράπεζα για ένα έργο στην εμπορική διαδρομή του Μεσαίου Διαδρόμου, σύμφωνα με ΜΜΕ από τη…
Η Celestyal ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση μιας σημαντικής πρωτοβουλίας αναχρηματοδότησης, αντικαθιστώντας τη χρηματοδότηση που είχε αρχικά λάβει για την απόκτηση των πλοίων της με…
Το Πανεπιστημιακό Παιδιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), το οποίο προβλέπεται να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί στην ελληνική κοινωνία στις αρχές του 2027,…
Έτοιμο να σαλπάρει στις παγωμένες θάλασσες του Αρκτικού Ωκεανού είναι το «Alexey Kosygin», το πρώτο ice-class LNG carrier ρωσικής ναυπήγησης, βάσει ανακοίνωσης της Sovcomflot.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ