
Με κέρδη πέριξ των 18 εκατ. ευρώ και αυξημένες πωλήσεις στο στρατηγικό πεδίο της διαμετακόμισης των κοντέινερς «έκλεισε» την περίοδο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου η ΟΛΘ ΑΕ, που εξακολουθεί την θετική οικονομική της πορεία, παρά την ύφεση της ελληνικής οικονομίας που έχει σαφείς επιπτώσεις στο εσωτερικό και εξωτερικό εμπόριο της χώρας.
Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις του 9μηνου της ΟΛΘ ΑΕ κατά την τρέχουσα χρήση, τις οποίες ενέκρινε το Δ.Σ. της εταιρίας η εικόνα είναι η ακόλουθη:
· Ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 37.559.626 ευρώ, σημειώνοντας μείωση (-6,04%), έναντι του αντίστοιχου διαστήματος του 2012, που ήταν 39.972.542 ευρώ.
· Οι πωλήσεις στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ) αυξήθηκαν κατά 3,91%, ενώ οι πωλήσεις στο συμβατικό λιμένα μειώθηκαν κατά 17,90%, έναντι του αντίστοιχου διαστήματος του 2012.
· Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα 17.975.102 ευρώ, σημειώνοντας μικρή μείωση (-2,84%), έναντι του 9μηνου του 2012, που είχαν διαμορφωθεί σε 18.500.100 ευρώ.
· Τα κέρδη μετά φόρων ανήλθαν στα 13.760.977 ευρώ, σημειώνοντας μείωση (-6,25%), έναντι των 14.679.009 ευρώ του 2012. Σημειώνεται ότι φέτος υπήρξε αύξηση του φορολογικού συντελεστή σε 26%, από 20% το 2012.
· Τα συνολικά έξοδα της ΟΛΘ ΑΕ μειώθηκαν κατά (-6,82%) και διαμορφώθηκαν σε 24.533.163 ευρώ, έναντι των 26.328.383 ευρώ του 2012.
· Σημειώνεται ότι στο τρέχον τρίμηνο (1/7-30/9/2013) τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 7,61%, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους μειώθηκαν μόλις κατά -0,42%, έναντι του αντίστοιχου τριμήνου του 2012.
· Ο δείκτης EBITDA είναι 45,35% βελτιωμένος από τον αντίστοιχο του 2012 (43,11%).
· Ο δείκτης κυκλοφοριακής ταχύτητας είσπραξης απαιτήσεων είναι βελτιωμένος από τον αντίστοιχο του 2012 (37 ημέρες έναντι των 47 του 2012).
· Οι δείκτες γενικής, άμεσης ρευστότητας & δανειακής επιβάρυνσης εξακολουθούν να βρίσκονται σε πολύ καλό επίπεδο, με αποτέλεσμα η εταιρία να ανταποκρίνεται πολύ ικανοποιητικά στις υποχρεώσεις της προς τρίτους, προμηθευτές και μετόχους.
Μετά την οριστικοποίηση των μεγεθών ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ Στυλιανός Αγγελούδης δήλωσε: «Η δυναμική πορεία της ΟΛΘ ΑΕ συνεχίζεται.
Παρά την ύφεση της ελληνικής οικονομίας, αλλά και τους αναιμικούς ρυθμούς ανάπτυξης του ΑΕΠ των γειτονικών προς Βορράν χωρών, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης εξακολουθεί να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στη διαμετακόμιση φορτίων στα νότια Βαλκάνια. Οι προκλήσεις, βέβαια, εξακολουθούν να υπάρχουν, αφού ο ανταγωνισμός εντείνεται. Η διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ παρακολουθεί από κοντά τις εξελίξεις και προγραμματίζει τις απαιτούμενες κινήσεις και επενδύσεις, ώστε αφενός να «έρθουν» στη Θεσσαλονίκη περισσότερα φορτία και αφετέρου η εξυπηρέτηση των χρηστών και των πελατών του λιμένος να βελτιώνεται συνεχώς. Για το σύνολο της τρέχουσας χρήσης εκτίμηση του ΔΣ της ΟΛΘ ΑΕ είναι ότι η θετική εξέλιξη των μεγεθών κατά το τρίτο τρίμηνο (Ιούλιος, Αύγουστος, Σεπτέμβριος) θα συνεχιστεί και ως εκ τούτου το τελικό αποτέλεσμα θα είναι καλύτερο απ’ ότι έχει προϋπολογιστεί».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Νορβηγική Πρεσβεία στην Αθήνα, σε συνεργασία με την Oriani Hellas, διοργάνωσε με επιτυχία τη 2nd Greek-Norwegian Maritime Innovation Summit, στην κατοικία της Πρέσβειρας.…
Η αγορά των ferries, τα οποία διασχίζουν το στενό του Γιβραλτάρ έχει υποστεί σημαντικές μεταβολές τα τελευταία χρόνια, αναφέρει πρόσφατη έκθεση της AXS Marine.…
Εκρηκτική άνοδο σημείωσαν οι πωλήσεις σόγιας της Αργεντινής τις πρώτες 18 ημέρες του 2025, πριν από την αύξηση των εξαγωγικών δασμών από την 1η…
Παρά την επιβολή δασμών που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα, ο όγκος των πωλήσεων τον προηγούμενο μήνα ήταν…
Η Τουρκία εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους $660.000 από την Παγκόσμια Τράπεζα για ένα έργο στην εμπορική διαδρομή του Μεσαίου Διαδρόμου, σύμφωνα με ΜΜΕ από τη…
Η Celestyal ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση μιας σημαντικής πρωτοβουλίας αναχρηματοδότησης, αντικαθιστώντας τη χρηματοδότηση που είχε αρχικά λάβει για την απόκτηση των πλοίων της με…
Το Πανεπιστημιακό Παιδιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), το οποίο προβλέπεται να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί στην ελληνική κοινωνία στις αρχές του 2027,…
Έτοιμο να σαλπάρει στις παγωμένες θάλασσες του Αρκτικού Ωκεανού είναι το «Alexey Kosygin», το πρώτο ice-class LNG carrier ρωσικής ναυπήγησης, βάσει ανακοίνωσης της Sovcomflot.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ