
Η αποκρατικοποίηση του ΟΛΠ και τα μέτρα για την ελληνική ακτοπλοΐα ήταν τα θέματα συζήτησης μεταξύ του υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη και των εκπροσώπων της Τρόικας, σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε χθες, αργά το απόγευμα στο ΥΝΑ.
Ο υπουργός δήλωσε ότι επιθυμία της κυβέρνησης είναι η άμεση αποκρατικοποίηση του ΟΛΠ και προσέθεσε ότι ως πολιτικός δεν πιστεύει και δεν θέλει επιβολή νέων φόρων και λήψη νέων οικονομικών μέτρων
Αναλυτικότερα συζήτηση στράφηκε γύρω από τις προθέσεις του ΥΝΑ για τη συμφωνία ΟΛΠ-Cosco.
Ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης τόνισε ότι επιθυμία της κυβέρνησης είναι η άμεση αποκρατικοποίηση του ΟΛΠ και προσέθεσε ότι ως πολιτικός δεν πιστεύει και δεν θέλει επιβολή νέων φόρων και λήψη νέων οικονομικών μέτρων μέσω νέων περικοπών αλλά να προχωρήσει η αποκρατικοποίηση που θα φέρει έσοδα στη χώρα και η οποία πρόθεση είναι να έχει ολοκληρωθεί μέσα σε έξι μήνες.
Ο ΥΑΝ υπογράμμισε στους εκπροσώπους της Τρόικας ότι οποιοαδήποτε διαδικασία ακολουθηθεί για τον ΟΛΠ, είτε μέσω του φιλικού διακανονισμού με την Cosco είτε με την πώληση της πλειοψηφίας των μετοχών θα πρέπει να έχει και την έγκριση της ΕΕ.
Μιλώντας σήμερα ο ΥΑΝ στον ραδιοφωνικό σταθμό του Alpha για τη χθεσινή συνάντηση και ειδικότερα για την αποκρατικοποίηση του ΟΛΘ και άλλων λιμανιών δήλωσε ότι «βεβαίως, ζητούν και την αποκρατικοποίηση του ΟΛΘ.
Δεν έχουμε άλλα αυτή τη στιγμή. Καμία άλλη αποκρατικοποίηση στα άλλα λιμάνια δεν είναι ώριμη». Απαντώντας σε ερώτηση του δημοσιογράφου σχετικά με την τροπολογία με τις ναυτιλιακές μετοχές, το Πόθεν Έσχες και τη φορολόγηση των εφοπλιστών ο κ. Βαρβιτσιώτης τόνισε: «Δεν την είχα καν υπόψιν μου, για αυτό και δεν φέρει την υπογραφή μου. Δεν είναι δική μου αρμοδιότητα. Αφορούσε το Πόθεν Έσχες που δεν είναι δική μου αρμοδιότητα και αφορούσε και τις μετοχές ναυτιλιακών εταιρειών. Εγώ, δεν πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχουν εξαιρέσεις κατηγορίας, δεν μπορεί να υπάρχουν εξαιρέσεις στο τι δηλώνεις και τι».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ