
Η αποκρατικοποίηση του ΟΛΠ και τα μέτρα για την ελληνική ακτοπλοΐα ήταν τα θέματα συζήτησης μεταξύ του υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη και των εκπροσώπων της Τρόικας, σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε χθες, αργά το απόγευμα στο ΥΝΑ.
Ο υπουργός δήλωσε ότι επιθυμία της κυβέρνησης είναι η άμεση αποκρατικοποίηση του ΟΛΠ και προσέθεσε ότι ως πολιτικός δεν πιστεύει και δεν θέλει επιβολή νέων φόρων και λήψη νέων οικονομικών μέτρων
Αναλυτικότερα συζήτηση στράφηκε γύρω από τις προθέσεις του ΥΝΑ για τη συμφωνία ΟΛΠ-Cosco.
Ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης τόνισε ότι επιθυμία της κυβέρνησης είναι η άμεση αποκρατικοποίηση του ΟΛΠ και προσέθεσε ότι ως πολιτικός δεν πιστεύει και δεν θέλει επιβολή νέων φόρων και λήψη νέων οικονομικών μέτρων μέσω νέων περικοπών αλλά να προχωρήσει η αποκρατικοποίηση που θα φέρει έσοδα στη χώρα και η οποία πρόθεση είναι να έχει ολοκληρωθεί μέσα σε έξι μήνες.
Ο ΥΑΝ υπογράμμισε στους εκπροσώπους της Τρόικας ότι οποιοαδήποτε διαδικασία ακολουθηθεί για τον ΟΛΠ, είτε μέσω του φιλικού διακανονισμού με την Cosco είτε με την πώληση της πλειοψηφίας των μετοχών θα πρέπει να έχει και την έγκριση της ΕΕ.
Μιλώντας σήμερα ο ΥΑΝ στον ραδιοφωνικό σταθμό του Alpha για τη χθεσινή συνάντηση και ειδικότερα για την αποκρατικοποίηση του ΟΛΘ και άλλων λιμανιών δήλωσε ότι «βεβαίως, ζητούν και την αποκρατικοποίηση του ΟΛΘ.
Δεν έχουμε άλλα αυτή τη στιγμή. Καμία άλλη αποκρατικοποίηση στα άλλα λιμάνια δεν είναι ώριμη». Απαντώντας σε ερώτηση του δημοσιογράφου σχετικά με την τροπολογία με τις ναυτιλιακές μετοχές, το Πόθεν Έσχες και τη φορολόγηση των εφοπλιστών ο κ. Βαρβιτσιώτης τόνισε: «Δεν την είχα καν υπόψιν μου, για αυτό και δεν φέρει την υπογραφή μου. Δεν είναι δική μου αρμοδιότητα. Αφορούσε το Πόθεν Έσχες που δεν είναι δική μου αρμοδιότητα και αφορούσε και τις μετοχές ναυτιλιακών εταιρειών. Εγώ, δεν πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχουν εξαιρέσεις κατηγορίας, δεν μπορεί να υπάρχουν εξαιρέσεις στο τι δηλώνεις και τι».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ