
Σε 21,06 εκατ. ευρώ μειώθηκαν οι ζημιές μετά από φόρους της Attica Group, μέλος του ομίλου Marfin Investment Group (MIG), στο πρώτο εξάμηνο 2013, έναντι 29,90 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2012. Το ίδιο διάστημα οι ενοποιημένες πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν στα 106,71 εκατ. ευρώ από 102,66 εκατ. ευρώ το α΄ εξάμηνο 2012 και οι ενοποιημένες ζημίες προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) στα 0,94 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 10,76 εκατ. ευρώ το α’ εξάμηνο του 2012.
Η αύξηση του κύκλου εργασιών του ομίλου, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, του Ομίλου, επετεύχθη κυρίως λόγω της εκτέλεσης δρομολογίων και τη χειμερινή περίοδο από το Blue Star Patmos στη γραμμή Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη.
Η βελτίωση των λειτουργικών αποτελεσμάτων οφείλεται, σε μεγάλο βαθμό στη μείωση των διοικητικών εξόδων και των εξόδων διάθεσης και στην ενεργητική διαχείριση των δρομολογίων των πλοίων με σκοπό τη βελτίωση του μεταφορικού έργου ανά δρομολόγιο. Επίσης στα αποτελέσματα συνέβαλε και η μείωση στις τιμές των καυσίμων η οποία επέφερε μείωση στο κόστος καυσίμων και λιπαντικών κατά 4,4 εκατ. Ευρώ έναντι της αντίστοιχης περυσινής περιόδου.
Το α΄ εξάμηνο κάθε έτους η κίνηση με πλοία της επιβατηγού ναυτιλίας είναι χαμηλότερη από το β΄ εξάμηνο καθώς δεν περιλαμβάνει τη θερινή περίοδο.
Κατά το α΄ εξάμηνο του 2013 η Attica Group δραστηριοποιήθηκε στην Αδριατική θάλασσα και στην Ελληνική Ακτοπλοΐα με δεκατρία ιδιόκτητα επιβατηγά – οχηματαγωγά πλοία εκ των οποίων τα τέσσερα δρομολογήθηκαν στην Αδριατική και τα εννέα στην Ελληνική Ακτοπλοΐα. Επιπρόσθετα δραστηριοποιήθηκε κατά το α΄ τρίμηνο το πλοίο Superfast VI, το οποίο επωλήθη στις αρχές Απριλίου 2013. Σύμφωνα με τα στοιχεία των Ελληνικών λιμεναρχείων, η συνολική κίνηση στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας σημείωσε αύξηση 4% σε επιβάτες, αύξηση 4,5% σε Ι.Χ. οχήματα και αύξηση 2,5% σε φορτηγά οχήματα σε συνολικά 0,4% περισσότερα δρομολόγια.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ