
Ενημερώθηκε, πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής για περιστατικό σύγκρουσης, στη θαλάσσια περιοχή νοτιοδυτικά του
ακρωτηρίου «ΦΑΣΑ» της ν. Άνδρου, μεταξύ του φορτηγού πλοίου «KATHERINE» σημαίας Μάλτας και του φορτηγού πλοίου «BATU SATU» σημαίας Παναμά.
Το Φ/Γ «KATHERINE» είχε αποπλεύσει από το Νοβοροσίσκ Ρωσίας με προορισμό τη Μαγκέρα Ιταλίας, με 23 αλλοδαπούς πλήρωμα εκ των οποίων ένας (01) Έλληνας, έμφορτο με σιδηρικά και το «BATU SATU» από τον Πειραιά προς τη Βουλγαρία με 17 αλλοδαπούς πλήρωμα εκ των οποίων ένας (01) Έλληνας, έμφορτο με ζάχαρη.
Από τη σύγκρουση ο Πλοίαρχος του Φ/Γ «KATHERINE» ανέφερε ότι υπέστη υλικές ζημιές με αποτέλεσμα την εισροή υδάτων στο Νο 5 αμπάρι, η οποία είναι ελεγχόμενη, ενώ υλικές ζημιές υπέστη επίσης και το «BATU SATU» στο πρωραίο τμήμα του.
Στο σημείο με μέριμνα του Ενιαίου Κέντρου Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Λ.Σ.- ΕΛ.ΑΚΤ. έσπευσαν αρχικά τέσσερα (04) πλωτά περιπολικά Λ.Σ – ΕΛ.ΑΚΤ., ένα (01) παραπλέον πλοίο και ένα (01) ελικόπτερο του Πολεμικού Ναυτικού για παροχή συνδρομής.
Εννέα (09) μέλη του πληρώματος του Φ/Γ «KATHΕRINE» επιβιβάστηκαν σε πλωτό περιπολικό Λ.Σ.- ΕΛ.ΑΚΤ. και μεταφέρθηκαν στην Κάρυστο καλά στην υγεία τους, για λόγους ασφαλείας ενώ οι υπόλοιποι 14 παραμένουν επί του πλοίου επίσης καλά στην υγεία τους, όπως και τα 17 μέλη πληρώματος του «BATU SATU».
Στην περιοχή της σύγκρουσης βρίσκονται τρία (03) πλωτά περιπολικά Λ.Σ.- ΕΛ.ΑΚΤ., ένα (01) ναυαγοσωστικό σκάφος και ελικόπτερο Λ.Σ.- ΕΛ.ΑΚΤ., ένα (01) πλωτό της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, για προληπτικούς λόγους, τρία (03) παραπλέοντα σκάφη καθώς και τρία (03) ρυμουλκά (Ρ/Κ). Τα Φ/Γ πλοία παραμένουν στην ίδια κατάσταση. Οι καιρικές συνθήκες στην περιοχή είναι άνεμοι Β-ΒΔ εντάσεως 6 μποφόρ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ