
Από τον δήμο Οινουσσών λάβαμε την παρακάτω ανακοίνωση:
«Το πρότυπο μαθητικό οικοτροφείο Οινουσσών, έπειτα από 57 συνεχή έτη λειτουργίας, κινδυνεύει να κλείσει λόγω αδυναμίας αλύψεως μεγάλου μέρους του λειτουργικού του κόστους από τους ιδιωτικούς πόρους Οινουσσίων και ιδιαιτέρως των Ιδρυμάτων του αειμνήστου Καπτα-Γιάννη Δ. Πατέρα, στους οποίους στηριζόταν εώς σήμερα και χωρίς το κράτος να έχει συνεισφέρει μέχρι τώρα ούτε μια δραχμή ή ένα ευρώ.
Ο Δήμαρχος Οινουσσών κ. Ευάγγελος Αγγελάκος από τον Μάρτιο συζητεί με τον Υπουργό Παιδείας κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο το ζήτημα της καλύψεως μέρους του λειτουργικού κόστους από την Πολιτεία. Μάλιστα, έχει επισημανθεί πολλάκις προς την ηγεσία του Υπουργείου η σημασία της προσφοράς του οικοτροφείου μας σε παιδιά και οικογένειες ολόκληρης της Ελλάδας, καθώς όλα αυτά τα χρόνια έχουν φιλοξενηθεί αφιλοκερδώς σε αυτό άνω των 5.000 απόρων παιδιών από όλη την χώρα, δίδοντάς τους κατ’ αυτόν τον τρόπο την δυνατότητα των σπουδών, υποτροφίες για ανώτερες και ανώτατες σπουδές, αλλά και την διάνοιξη νέων προσοδοφόρων
επαγγελματικών οριζόντων.
Το Υπουργείο έχει ενημερώσει την δημοτική μας αρχή ότι αναζητεί τρόπο χρηματοδοτήσεως. Ωστόσο, έχει ήδη επισημανθεί προς τον κ. Υπουργό ότι πρέπει να υπάρξει απάντηση στο θέμα αυτό μέχρι το τέλος του τρέχοντος μηνός, ώστε να ειδοποιηθούν τα παιδιά και οι οικογένειές τους κατά πόσον θα επιστρέψουν στις Οινούσσες για να συνεχίσουν απρόσκοπτα την φοιτησή τους ή το Υπουργείο θα τους στερήσει τα πλεονεκτήματα, τα οποία τους παρέχει το
νησί μας.
Είμεθα βέβαιοι ότι το Υπουργείο Παιδείας αντιλαμβάνεται τις επικίνδυνες συνέπειες της ενδεχόμενης παύσης της λειτουργίας του πρότυπου οικοτροφείου μας και θα αναλάβει τις ηθικές του ευθύνες».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Η Ινδία εντάσσεται δυναμικά στη ναυτιλία τακτικών γραμμών, με τη σύσταση μιας νέας εταιρείας στη χώρα. Πρόκειται για την Bharat Container Shipping Line (BCSL),…

Με γνώμονα τη στρατηγική διαφοροποίηση των πηγών εσόδων της Διώρυγας του Σουέζ, η Αρχή της διώρυγας εισέρχεται δυναμικά στον κλάδο των πετροχημικών, εγκαινιάζοντας ένα…

Η επιτυχής θαλάσσια δοκιμή του πλοίου «COSCO SHIPPING LIBRA» επιβεβαιώνει ότι η μεθανόλη αποτελεί πλέον ώριμη και ρεαλιστική λύση για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας βαθέων…

Μέχρι στιγμής το 2025 έχουν εξαχθεί περίπου 12 εκατ. μετρικοί τόνοι σιδηρομεταλλεύματος από την Ουκρανία, σύμφωνα με δεδομένα της AXSMarine. Ο όγκος αυτός αντιπροσωπεύει…

Η δραστηριότητα στο μέτωπο των ναυπηγήσεων, όπως υπογραμμίζουν τα δεδομένα της Xclusiv για τον περασμένο Οκτώβριο, συνεχίζεται ακάθεκτη με έντονους ρυθμούς, καθώς οι παραγγελίες…

Καθώς οι πωλήσεις κινεζικών οχημάτων αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο τα τελευταία χρόνια, ο λιμένας της Σαγκάης εξελίσσεται σε «γέφυρα» για την εξαγωγή των…

Μία παράκτια τουρμπίνα αιολικής ενέργειας ισχύος 26 μεγαβάτ τέθηκε σε λειτουργία για τη σύνδεσή της με το ενεργειακό δίκτυο στην πόλη Ντονγκγίνγκ που βρίσκεται…

Αναβλήθηκε ο ανοικτός διεθνής διαγωνισμός για την ανάθεση των άγονων ακτοπλοϊκών γραμμών τετραετούς διάρκειας, σύμφωνα με σχετική ανάρτηση στη διαύγεια της Διεύθυνσης Θαλασσίων Συγκοινωνιών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ