Ο Όμιλος Γρηγορίου Καλλιμανόπουλου επιστρέφει στις μεταφορές ξηρών φορτίων

Ο Όμιλος Γρηγορίου Καλλιμανόπουλου επιστρέφει στις μεταφορές ξηρών φορτίων

104
Ο Όμιλος Γρηγορίου Καλλιμανόπουλου επιστρέφει στις μεταφορές ξηρών φορτίων

Μετά από πολλά χρόνια απουσίας από τον τομέα του ξηρού φορτίου ο Όμιλος Γρηγορίου Καλλιμανόπουλου επέστρεψε δυναμικά στο χώρο ξεκινώντας τον  Δεκέμβριο του 2012 με την αγορά από την εταιρεία NORDEN SHIPPING δύο φορτηγών πλοίων, τα TRADE VISION και TRADE WILL, 81,200 DWT ναυπηγήσεως 2011 και 2012 αντιστοίχως, και επεκτείνεται  τον Απρίλιο του 2013 με την παραγγελία στα Ναυπηγεία Jiangsu New Yangzijiang Shipbuilding Co Ltd, της Κίνας 3+2 πλοίων «ECO TYPE» Kamsramaxes 82,000 DWT, και με παράδοση του πρώτου το φθινόπωρο του 2015.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Όμιλος Γρηγορίου Καλλιμανόπουλου  είναι μεταξύ των πρώτων που αποφάσισε την ναυπήγηση «ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΩΝ» φορτηγών πλοίων επενδύοντας έτσι στην προστασία του περιβάλλοντος, χάρις στον καινοτόμο σχεδιασμό της CS Marine Technology Pte Ltd και των Ναυπηγείων Jiangsu New Yangzijiang Shipbuilding Co Ltd, που έχει ως αποτέλεσμα την εκπομπή κατά 40% λιγότερων ρύπων (από τα αντίστοιχα σημερινά φορτηγά) και βεβαίως στην εξοικονόμηση καυσίμων.

Τα ανωτέρω έχουν επιτευχτεί με τις παρακάτω παρεμβάσεις τόσο στο ίδιο το σκάφος όσο  και στο σύστημα πρόωσης αυτού:

Εξομάλυνση των ‘γραμμών’ του σκάφους, ώστε να βελτιωθεί ο βαθμός αντίστασης στο νερό,

Τοποθέτηση τελευταίου τύπου ‘ηλεκτρονική’ μηχανή, MAN B&W 6S60ME-C8.2 Tier II, σχεδιασμένη για λειτουργία με χαμηλούς ρύπους,

Τοποθέτηση συστήματος, Exhaust Gas Bypass, στην Κυρία Μηχανή για οικονομικότερη λειτουργία σε χαμηλά φορτία και ταχύτητες, ‘PART LOAD’ tuning at 50% – 85% M/E load,

‘High Efficient’ προπέλα σχεδιασμένη για λειτουργία μέγιστης απόδοσης στο βύθισμα του πλοίου με πλήρες φορτίο και με λειτουργία της Κ/Μ στις 85 στροφές και στο 76% του φορτίου της, για ταχύτητα 13.6 κόμβους και χωρίς την τοποθέτηση ‘Energy Saving Device’,

Τοποθέτηση Βοηθητικού Λέβητα, όπου όταν το πλοίο βρίσκεται σε αγκυροβόλιο τα καυσαέρια των δυο (2) εκ των τριών (3) ηλεκτρομηχανών θα χρησιμοποιούνται για την παραγωγή ατμού.

Η Κ/Μ και οι Ηλεκτρογεννήτριες και ο Βοηθητικός Λέβητα θα έχουν την δυνατότητα λειτουργίας με χαμηλού θειου καύσιμο, MGO.

Τα πλοία θα παραδοθούν με εγκατεστημένο το σύστημα επεξεργασίας θαλασσίου έρματος, Water Ballast Treatment System.

Τα χαρακτηριστικά των πλοίων έχουν ως ακολούθως:

Ολικό Μήκος              : 229.00m

Πλάτος                        :   32.26m

Ολικό Βύθισμα           :   20.00m

Βύθισμα Φορτίου       :   14.45m

Cargo Hold Capacity  : 97,300m3

Complement                : 26 άτομα

Class                            : DNV

Τα Ναυπηγεία Jiangsu New Yangzijiang Shipbuilding Co Ltd άρχισαν λειτουργία το 2007 και ανήκουν στο Yangzijiang Shipbuilding Group που δημιουργήθηκε το 1956 και είναι από τα παλαιοτέρα και μεγαλύτερα της Κίνας. Είναι ιδιωτικά και τα πρώτα ναυπηγία της Κίνας εισηγμένα στο Χρηματιστήριο της Σιγκαπούρης, Straits Times Index Stocks. Είναι εξειδικευμένα στην κατασκευή πλοίων εμπορευματοκιβώτιων και ξηρού/χύδην φορτίου με ετήσια δυνατότητα παράδοσης πέραν των 35 πλοίων.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.