
Με θέμα τη νέα Παγκόσμια Ένωση Κρουαζιέρας (CLIA) ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) δημοσίευσε την παρακάτω ανακοίνωση:
“Είναι κατανοητό ότι όλοι οι φορείς που ασχολούνται με το θέμα της κρουαζιέρας επικροτούν την κίνηση της CLIA να συγκροτήσει σε μια νέα Παγκόσμια Ένωση με το όνομα CLIA, ανεξάρτητες μέχρι τώρα ενώσεις (ECC, ACA, PSA/ALE, AFCC, ABREMAR, NWCCA, ICCA) που εκπροσωπούν την κρουαζιέρα σε Ασία, Ευρώπη, Αυστραλία, Βραζιλία καθώς και κράτη όπως Γαλλία, Ιταλία.
Η CLIA που λειτουργεί σήμερα έχει ως μέλη τις εξής εταιρίες κρουαζιερών:
AMA WATERWAYS
AMERICAN CRUISE LINE
AVALON WATERWAYS
AZAMARA (CELEBRITY)
CARNIVAL
CELEBRITY
COSTA
CRYSTAL
CUNARD
DISNEY
HAL
HURTIGRUTEN
MSC
NCL
OCEANIA
PAUL GAUGUIN
PEARL
PRINCESS
REGENT 7 SEAS
ROYALL CARIBBEAN
SEA DREAM
SEA BOURN
SILVERSEA
UNIWORLD
WIND STAR
Άσχετα από δημοσιεύσεις πρέπει να διευκρινιστεί ότι αυτή τη στιγμή καμία Ελληνική εταιρία δεν είναι μέλος της CLIA η οποία έχει σημαντικές οικονομικές εισφορές από τα μέλη της.
Αυτοί οι πόροι χρησιμοποιούνται πέραν των εξόδων διοίκησης της CLIA για τη δυναμική παρουσία της σε Κυβερνητικά και νομοθετικά όργανα για να προωθηθούν σημαντικά θέματα Τεχνικά, Κανονιστικά, Ασφαλείας, Περιβάλλοντος και Υγείας. Επίσης ταξιδιωτικά γραφεία και οργανισμοί μπορούν να γίνουν μέλη της CLIA απολαμβάνοντας του κύρους της στην αγορά εισφέροντας ένα μικρό ποσό συνδρομής, σε αντίθεση με την συνεισφορά των πλοιοκτητριών εταιριών.
Η ανάγκη συνένωσης, ιδιαίτερα του European Cruise Council έρχεται τη στιγμή όπου καινούργιοι προορισμοί (Ασία, Αυστραλία, Κίνα) αυξάνουν το μερίδιο αγοράς τους, λόγω και οικονομικής κρίσης της Ευρώπης όπως και της αστάθειας σε προορισμούς της «Αραβικής Άνοιξης».
O ΣΕΕΝ σε επαφές με την CLIA θα επιδιώξει συνεργασία με τον νέο φορέα που δημιουργείται”.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ