
Με πολυμελή αντιπροσωπεία του Κινέζικου Οργανισμού Διαχείρισης Κεφαλαίων Μεγάλων Επιχειρήσεων (SASAC), ο οποίος είναι ο κύριος μέτοχος μεταξύ άλλων 168 κινέζικων εταιριών και της COSCO, συναντήθηκε η Διοίκηση του ΟΛΠ Α.Ε. με επικεφαλής τον Πρόεδρο και Δ/ντα Σύμβουλο του Οργανισμού κ. Γιώργο Ανωμερίτη, τον Γενικό Διευθυντή κ. Σταύρο Χατζάκο και τον Υπεύθυνο Στρατηγικού Σχεδιασμού κ. Αθανάσιο Καρλή.
Κύριο θέμα των συζητήσεων ήταν το επενδυτικό πλαίσιο που έχει διαμορφωθεί για νέες επενδύσεις στην Ελλάδα και ειδικότερα στα λιμάνια.
Ο κ. Γ. Ανωμερίτης, τόνισε ότι η διετής εκκρεμότητα και αμφιβολίες για τη θέση της Ελλάδας στη ζώνη του Ευρώ, έπαψε πλέον να υπάρχει με ομόφωνη απόφαση όλων των Ευρωπαϊκών κρατών και επομένως μέσα σε νέο σταθερό πλέον επενδυτικό περιβάλλον μπορούν όλοι όσοι ενδιαφέρονται να επενδύσουν στη χώρα μας με ευρωπαϊκές πλέον οριστικές εγγυήσεις να το πράξουν.
Στον χώρο της λιμενικής βιομηχανίας υπάρχουν δυνατότητες επενδύσεων, ιδιαίτερα στις λιμενικές υποδομές και την κρουαζιέρα μέσω παραχωρήσεων για νέες επενδύσεις και πολυετών συμφωνιών για κοινές δράσεις.
Και οι δύο πλευρές συμφώνησαν για επιμέρους συναντήσεις με τις επιχειρήσεις της SASAC, πέραν της COSCO με την οποία ήδη υπάρχει Συμφωνία Παραχώρησης στον τομέα της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Την Κινέζικη αντιπροσωπεία αποτελούσαν οι: Xie Lin Γενική Διευθύντρια της SASAC, οι Αναπληρωτές Γενικοί Δ/ντες Hu Xianzhen, Zhao Hοngyan, Zhang Zhenshun και ο Δ/ντης Liu Huaxin.
Στις συζητήσεις παρευρέθηκε επίσης ο Yao Lan της Cosco και ο κ. Αναστάσιος Βαμβακίδης της ΣΕΠ Α.Ε.
Η SASAC αποτελεί έναν χρηματοοικονομικό κολοσσό με κεφάλαιο άνω των 30 τρις yuan, ο οποίος μετοχικά καλύπτει ως ιδιοκτήτης των Αssets όλες σχεδόν (168) τις μεγάλες επιχειρήσεις της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ