
Παραδόθηκε από τα ναυπηγεία της Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering Νοτίου Κορέας στην CMA CGM το μεγαλύτερο πλοίο χωρητικότητας 16,000 TEU εκτοπίζοντας το Emma Mærsk που κατείχε τα σκήπτρα με χωρητικότητα 14,770 TEU.
Η CMA CGM ανακοινώσε ότι το Marco Polo θα δρομολογηθεί στην Γραμμή Ευρώπη – Ασία και πιο συγκεκριμένα με το κάτωθι πρόγραμμα:
• Hong Kong (13 nov)
• Chiwan (13 nov)
• Yantian (15 nov)
• Port Kelang (19 nov)
• Tanger (6 dec)
• Southampton (10 dec)
• Hamburg (12 dec)
• Bremerhaven (14 dec)
• Rotterdam (16 dec)
• Zeebrugge (17 dec)
• Le Havre (19 dec)
• Malta (26 dec)
• Khor Al Fakkan (5 jan)
• Jebel Ali (7 jan)
• Ningbo (23 jan)
Στο τεχνολογικό κομμάτι το Marco Polo έχει κάποιες νέες καινοτομίες όπως:
• Σύστημα “exhaust gas by-pass” που μπορεί να συγκριθεί με την λειτουργιά του Turbo στα αυτοκίνητα και βοηθά στη μεγιστοποίηση της απόδοσης με λιγότερα καύσιμα.
• Η Διαχείριση έρματος φιλτράρεται με φωτισμό από λάμπες UV.
• Έχουν τροποποιηθεί οι κινητήρες για να μειωθεί η ποσότητα των οξειδίων του αζώτου στα καυσαέρια.
• Έχει προβλεφτεί η δυνατότητα χρήσης καύσιμου low sulphur MDO στα ευρωπαϊκά λιμάνια.
• Ο κινητήρας του πλοίου είναι ίδιος με τον κινητήρα του Emma Maersk με την διαφορά ότι είναι 11 κύλινδρος αντί 14 κυλίνδρων του Emma Maersk και συνδυάζεται με νέο σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου της Wärtsilä το οποίο μειώνει την κατανάλωση καύσιμων κατά 3% και λιπαντικών 25% .
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με ανακοίνωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Από τις 17 Ιουνίου 2025, όλα τα πλοία με μήκος μεγαλύτερο των 24 μ. που εισέρχονται στα ύδατα της Βραζιλίας θα πρέπει να καταφθάνουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ