
Παραδόθηκε από τα ναυπηγεία της Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering Νοτίου Κορέας στην CMA CGM το μεγαλύτερο πλοίο χωρητικότητας 16,000 TEU εκτοπίζοντας το Emma Mærsk που κατείχε τα σκήπτρα με χωρητικότητα 14,770 TEU.
Η CMA CGM ανακοινώσε ότι το Marco Polo θα δρομολογηθεί στην Γραμμή Ευρώπη – Ασία και πιο συγκεκριμένα με το κάτωθι πρόγραμμα:
• Hong Kong (13 nov)
• Chiwan (13 nov)
• Yantian (15 nov)
• Port Kelang (19 nov)
• Tanger (6 dec)
• Southampton (10 dec)
• Hamburg (12 dec)
• Bremerhaven (14 dec)
• Rotterdam (16 dec)
• Zeebrugge (17 dec)
• Le Havre (19 dec)
• Malta (26 dec)
• Khor Al Fakkan (5 jan)
• Jebel Ali (7 jan)
• Ningbo (23 jan)
Στο τεχνολογικό κομμάτι το Marco Polo έχει κάποιες νέες καινοτομίες όπως:
• Σύστημα “exhaust gas by-pass” που μπορεί να συγκριθεί με την λειτουργιά του Turbo στα αυτοκίνητα και βοηθά στη μεγιστοποίηση της απόδοσης με λιγότερα καύσιμα.
• Η Διαχείριση έρματος φιλτράρεται με φωτισμό από λάμπες UV.
• Έχουν τροποποιηθεί οι κινητήρες για να μειωθεί η ποσότητα των οξειδίων του αζώτου στα καυσαέρια.
• Έχει προβλεφτεί η δυνατότητα χρήσης καύσιμου low sulphur MDO στα ευρωπαϊκά λιμάνια.
• Ο κινητήρας του πλοίου είναι ίδιος με τον κινητήρα του Emma Maersk με την διαφορά ότι είναι 11 κύλινδρος αντί 14 κυλίνδρων του Emma Maersk και συνδυάζεται με νέο σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου της Wärtsilä το οποίο μειώνει την κατανάλωση καύσιμων κατά 3% και λιπαντικών 25% .
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Έντονη είναι η ανησυχία στους κλάδους της παραγωγικής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας. Σύμφωνα με ΜΜΕ από την ασιατική χώρα, οι ΗΠΑ απαίτησαν από τη…
Τα εννέα νέα shuttle tankers του Ομίλου Τσάκου θα ενσωματώσουν προηγμένα συστήματα ναυτικής τεχνολογίας της Kongsberg Maritime. Συγκεκριμένα, η Kongsberg Maritime επελέγη από τη…
Η παγκόσμια μετάβαση σε καύσιμα μηδενικών εκπομπών βρίσκει στην αμμωνία έναν υποσχόμενο σύμμαχο. Η ναυτιλιακή τεχνολογία εισέρχεται πλέον σε μια εποχή, με την κατασκευή…
Με τεχνολογικό επίκεντρο το προηγμένο σύστημα HiNAS Control της Avikus, η Hyundai Glovis προχωρά στην πρώτη εκτεταμένη εφαρμογή αυτόνομης ναυσιπλοΐας στον στόλο των πλοίων…
Άνοδο 5,2% καταγράφει η επιβατική κίνηση, για το α΄ εξάμηνο του 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό…
Νέους σκοπέλους συναντά η Αίγυπτος στο μέτωπο της ενεργειακής ασφάλειας, καθώς ένας σημαντικός αριθμός φορτίων LNG που αναμένονταν τον Ιούλιο επαναπρογραμματίζονται για τον Αύγουστο.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ