
Τελικά δεν είναι μόνο τα εμπορευματοκιβώτια που προωθούν τις συμβάσεις παραχώρησης. Το λιμάνι του San Diego και η Dole Fresh Fruit Company θα υπογράψουν συμφωνία παραχώρησης διάρκειας 24,5 ετών η οποία καλύπτει μία έκταση 88,7 στρεμμάτων. Η συμφωνία δείχνει ότι η Dole θεωρεί ως στενό συνεργάτη της το λιμάνι του San Diego.
Η συγκεκριμένη συμφωνία είναι «μοναδική» καθ’ ότι η Dole επιλέγει συμφωνίες πέντε έως δέκα ετών. Σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας, η Dole και το λιμάνι θα εργαστούν μαζί για την βελτίωση των υποδομών οι οποίες θα διευκολύνουν της διακίνηση φορτίου από το λιμάνι και θα βελτιώσουν το περιβάλλον για την γειτονική κοινότητα. Το λιμάνι θα επενδύσει περίπου $7.000.000 σε εγκαταστάσεις παροχής ηλεκτρικού ρεύματος στα πλοία στο Tenth Avenue Marine Terminal, το οποίο θα εξυπηρετεί τα πλοία με φορτία της Dole, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του κανονισμού California Air Resources Board. Ένας ακόμη όρος της συμφωνίας προβλέπει ότι η Dole θα χρησιμοποιεί μία αποθήκη εκτός του τερματικού σταθμού ώστε να μειώσει τις κινήσεις των φορτηγών οχημάτων στο Tenth Avenue Marine Terminal.
H Dole Fresh Fruit Company είναι θυγατρική της Dole Food Company, του μεγαλύτερου εισαγωγέα μπανάνας και δεύτερου μεγαλύτερου εισαγωγέα ανανά στην Βόρεια Αμερική. Η εταιρεία δραστηριοποιείται σε 90 χώρες και απασχολεί πάνω από 75.000 μόνιμο και εποχικό προσωπικό. Το λιμάνι του San Diego αποτελεί της πρώτη επιλογή της Dole για την διακίνηση φρέσκων φρούτων από την Νότια Αμερική προς την Βόρεια Αμερική. Το λιμάνι διαχειρίζεται κάθε χρόνο περίπου 95.000 TEU’s με φρούτα για λογαριασμό της Dole.
Περισσότερα για την συνεργασία παρόχων και χρηστών λιμενικών υπηρεσιών @ www.PortEconomics.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ολοκληρώθηκε το σπουδαίο deal μεταξύ των αδελφών Αγγελόπουλων και της οικογένειας Τσάκου για τη χορηγία της ΚΑΕ Ολυμπιακός, μέσω συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε η…
Τις τελευταίες εβδομάδες, ένας σημαντικός αριθμός αναλυτών κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την πιθανότητα μιας μελλοντικής πολεμικής σύρραξης μεταξύ της Ρωσίας και του…
Η τεχνολογία των πλωτών πυρηνικών σταθμών παραγωγής ενέργειας (Floating Nuclear Power Plants – FNPPs) ανοίγει έναν νέο ορίζοντα στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε…
Η τεχνολογία δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα εν πλω (Onboard Carbon Capture ‒ OCC) περνά πλέον από τη θεωρία στην πράξη. Για πρώτη φορά παγκοσμίως,…
Από τις 10 Ιουλίου και μετά, η AEGEAN επαναφέρει μέρος του της προγράμματος από και προς Βηρυτό (Λίβανος). Σύμφωνα με ενημέρωση της AEGEAN, από…
Απότομη πτώση σημειώθηκε στις παραγγελίες νεότευκτων το α΄ εξάμηνο του 2025, σε σχέση με τη δραστηριότητα που καταγράφηκε την αντίστοιχη περίοδο του 2024. Επιφυλακτική…
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε στις 8 Ιουλίου ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να επιβάλει πρόσθετους δασμούς ύψους 200% στα φαρμακευτικά προϊόντα που…
Ένα σημαντικό ορόσημο για την παγκόσμια ναυπηγική βιομηχανία σηματοδοτεί η απόφαση του ναυπηγικού κολοσσού της Νότιας Κορέας, HD Hyundai, να επεκταθεί στις γιάρδες της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ