
Ένας νέος τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων στην Νότια ακτή της Θάλασσας του Μαρμαρά στην Τουρκία, θα είναι σε θέση να διαχειριστεί πάνω από το 1/3 του ΑΕΠ της χώρας καθώς θα ωφεληθεί από τις κατευθύνσεις της κυβέρνησης για ένα γρηγορότερο εμπορευματικό διάδρομο.
Το Yilport Gemlik θα είναι ο δεύτερος τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων της εταιρείας Yildirim στην Τουρκία και προγραμματίζεται να ολοκληρωθεί τον Δεκέμβριο του 2013, με την πρώτη φάση του έργου να δίνει στον τερματικό σταθμό χωρητικότητα 600.000 TEU. O Διευθύνων Σύμβουλος της Yildirim Group, κ. Sean Pierce δήλωσε ότι η νέα υποδομή η οποία θα κατασκευαστεί δίπλα στην υπάρχουσα περιοχή διαχείρισης χύδην ξηρών φορτίων, θα είναι σε θέση να εξυπηρετεί όχι μόνο την Κωνσταντινούπολη, αλλά και τις άλλες δύο γειτονικές βιομηχανικές περιοχές. Όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ. Pierce, η νέα εγκατάσταση θα είναι στην σωστή γεωγραφικά θέση ώστε να «αιχμαλωτίσει» το 35% του ΑΕΠ της χώρας.
Το όλο σχέδιο ευνοήθηκε από το γεγονός ότι στα τέλη του 2011, η Τουρκική κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι ήταν στην διαδικασία να προχωρήσει με το μεγαλύτερο οδικό έργο στην χώρα, ένα νέο αυτοκινητόδρομο που θα ενώνει τις δύο μεγαλύτερες πόλεις, την Κωνσταντινούπολη και την Σμύρνη, κάτι που αναμένεται να ωφελήσει τα μέγιστα και τους δύο τερματικούς σταθμούς της Yildirim.
O κ. Pierce πρόσθεσε ότι δεν είναι απλά ένα θέμα κατασκευής ενός νέου κεντρικού τερματικού σταθμού. Η νέα υποδομή θα παρέχει υπηρεσίες one-stop shop τόσο για τις ναυτιλιακές εταιρείες όσο και για τους πελάτες τους, διαθέτοντας συστήματα τα οποία θα είναι πλήρως συμβατά και ενσωματωμένα με τις τελωνειακές αρχές, τις ναυτιλιακές εταιρείες, τις εταιρείες χερσαίων μεταφορών και λοιπών εταιρειών που συμμετέχουν στην αλυσίδα μεταφοράς. Η νέα εγκατάσταση θα έχει έκταση περίπου 1.000.000 τετραγωνικών μέτρων.
Περισσότερα για τις λιμενικές επενδύσεις @ www.PortEconomics.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ