H APM Terminals επεκτείνει το εμπορικό της δίκτυο

H APM Terminals επεκτείνει το εμπορικό της δίκτυο

5
H APM Terminals επεκτείνει το εμπορικό της δίκτυο

Η APM Terminals εγκαινίασε πρόσφατα τα γραφεία της στο Χονγκ-Κονγκ με προφανή στόχο να επεκτείνει την συνεργασία της με τους Ασιάτες πελάτες της και να προσελκύσει νέους. Όπως σημείωσε στέλεχος της εταιρείας «προτιμούμε να είμαστε περισσότερο ένας σημαντικός συνεργάτης με άμεσες και αποδοτικές λύσεις παρά απλοί πωλητές.

Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι 13 από τους 20 μεγαλύτερους πελάτες της εταιρείας βρίσκονται στην Ασία κάτι που αναμφισβήτητα επηρέασε την εταιρεία στο να δημιουργήσει γραφεία στο λιμάνι-κόμβο της ευρύτερης περιοχής. Μία ομάδα εξειδικευμένων και έμπειρων στελεχών θα στεγάζονται στα νέα γραφεία και θα εξυπηρετούν τους πελάτες από το Χονγκ-Κονγκ, την ηπειρωτική Κίνα, την Σιγκαπούρη, την Ταϊβάν, την Νότιο Κορέα και την Ιαπωνία. Ο υπεύθυνος της εταιρείας για την περιοχή της Ασίας τόνισε ότι η συνεργασία ανάμεσα στους ιδιοκτήτες φορτίων, τους μεταφορείς και τους παρόχους λιμενικών υπηρεσιών θα είναι το κλειδί για να απελευθερωθούν οι κρυμμένες αξίες και να μειωθούν οι όποιες απώλειες στις αλυσίδες μεταφοράς

Την ίδια ώρα η εταιρεία αναμένει να δημιουργήσει 400-600 θέσεις εργασίας όταν ο νέος τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι της Savona-Vado στην Ιταλία, τεθεί σε πλήρη λειτουργία κατά το πρώτο μισό του 2016. Η APM Terminals θα επενδύσει €150 εκατομμύρια από τα €450 εκατομμύρια που θα κοστίσει το έργο, ενώ τα υπόλοιπα θα προέλθουν από τον δημόσιο τομέα. Η έναρξη της επένδυσης έχει παρουσιάσει καθυστερήσεις οι οποίες αποδίδονται στις γραφειοκρατικές διαδικασίες και στις απαραίτητες εγκρίσεις από το κράτος. Στέλεχος της εταιρείας είπε ότι το έργο έχει λάβει όλες τις απαραίτητες περιβαλλοντικές άδειες, ενώ η τοπική κοινωνία αντιδρά μόνο σε ένα μικρό τμήμα του έργου που αφορά δοκιμαστικές εκβαθύνσεις. Η υπόθεση βρίσκεται ήδη στα δικαστήρια και αναμένεται η τελική απόφαση να εκδοθεί τον Μάιο.

Η επένδυση αφορά την κατασκευή προβλήτας με διαθέσιμο μήκος για τα πλοία, 700 μέτρα, με βύθισμα μέχρι 20 μέτρα και θα διαθέτει 6 Super Post Panamax γερανογέφυρες καθώς και αποθηκευτικό χώρο 21 εκταρίων. Η ετήσια δυναμικότητά του θα είναι 860.000 TEU.

Περισσότερα για τους παγκόσμιους διαχειριστές τερματικών σταθμών @ www.PortEconomics.gr

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.