
Συνάντηση με τον υφυπουργό Ναυτιλίας, Άδωνη Γεωργιάδη πραγματοποίησαν ο νέος πρόεδρος της Ένωσης Ναυπηγοεπισκευαστών Πειραιά, Θανάσης Πυρινής με τον α’ αντιπρόεδρο της Ένωσης, Αντώνη Αθανασόπουλο.
Αντικείμενο της συζήτησης ήταν η κρίση στη ναυπηγοεπισκευή με τις επιπτώσεις της στην οικονομία και τα επαπειλούμενα λουκέτα των επιχειρήσεων που ασχολούνται με τη ναυπηγοεπισκευή αλλά και αυτών που η λειτουργία τους σχετίζεται με αυτήν (παραναυτιλιακές δραστηριότητες).
Στην ατζέντα των θεμάτων που τέθηκαν από την πλευρά του προέδρου και του Α΄ αντιπροέδρου της Ένωσης Ναυπηγοεπισκευαστών Πειραιά πέρα από την λεπτομερή ανάλυση της σημερινής κατάστασης στη ΝΑΖΩ,συμπεριελήφθησαν και προτάσεις για την καλυτέρευση των συνθηκών, που επικρατούν σήμερα στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη.
Τονίσθηκε δε, η αναγκαιότητα επίσπευσης έκδοσης της υπουργικής απόφασης για την επιδότηση στην εργασία αλλά και την επιδότηση κατά 10% για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον χώρο και εκτελούν επισκευές επί πλοίων (ή προς του πελάτες), αφού το πλοίο είναι πελάτης εξωτερικού.
Πιο συγκεκριμένα, οι προτάσεις αυτές είναι οι εξής:
1.Φύλαξη εισόδων και του χώρου, γενικότερα, της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης (ΝΑ.ΖΩ).
2. Προστασία επιχειρήσεων και εργαζομένων για την αδιάλειπτη εκτέλεση της επισκευής του πλοίου.
3. Συντήρηση και αναβάθμιση των υποδομών της ΝΑ.ΖΩ. (Αρμοδιότητα: ΟΛΠ / ΝΑΥΣΟΛΠ / ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ).
4. Επιδότηση στην εργασία (Παρ. 4 & 5, άρθρο 74 του Νόμου 3996/ 11- ΦΕΚ 170/5-8-2011). Η έκδοση σχετικής υπουργικής απόφασης, για τον καθορισμό των όρων και των προϋποθέσεων εφαρμογής του συγκεκριμένου άρθρου καθυστερεί επικίνδυνα.
5. Καθιέρωση βεβαίωσης από τις οικείες ενώσεις προς τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο (νέες και παλιές) για την εγγραφή τους ή την ανανέωσή τους, στο μητρώο επιχειρήσεων της οικείας Αντιπεριφέρειας (τ. Νομαρχίας).
6. Επιδότηση τιμολογίου κατά 10% για τις επιχειρήσεις(ή πελάτες) που δραστηριοποιούνται στον χώρο και εκτελούν εργασίες, κατασκευής, μετασκευής, επισκευής πλοίων, αφού το πλοίο είναι πελάτης εξωτερικού.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ