
Στην πορεία της συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε χθες ο υφυπουργός Ναυτιλίας Άδωνις Γεωργιάδης αναφέρθηκε στην ακτοπλοΐα τονίζοντας ότι “το υπουργείο ολοκλήρωσε το πόρισμα, το οποίο έχει κατατεθεί στους ανωτέρους για να λάβουν γνώση. Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα, συνέχισε, είναι η ρευστότητα και τα καύσιμα και παρακολουθούμε με αγωνία το νέο ράλι τιμών εξαιτίας των γεγονότων στον Κόλπο και εάν έχουμε κάποια δραματική αλλαγή τιμών προς τα πάνω τότε θα υπάρχει μεγάλη αστάθεια”
“Για αυτό πρέπει να λάβουμε εγκαίρως προστατευτικά μέτρα για να αποφύγει η κυβέρνηση το ενδεχόμενο να διορθώσει μία ζημιά εκ των υστέρων, γιατί εάν μία εταιρεία δεν θα έχει ρευστό να πάρει καύσιμα, θα σταματήσει τα δρομολόγια και θα πρέπει το κράτος να βρει καράβια”.
Τέλος, αναφερόμενος στις πολιτικές εξελίξεις ο κ. Γεωργιάδης, υπογράμμισε ότι πρέπει να γίνει αποτελεσματική η κυβέρνηση Παπαδήμου και αυτό δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί αν η Νέα Δημοκρατία είναι συμπολίτευση και αντιπολίτευση και αν το ΠΑΣΟΚ ασχολείται με το αν θα υπάρχει ως κόμμα αύριο ή ποιόν θα έχει αρχηγό. ΄Η θα κάνουμε αποτελεσματική κυβέρνηση ή θα πάμε για εκλογές. Τώρα προλαβαίνουμε. Αρχές Φεβρουαρίου μπορούμε να έχουμε νέα κυβέρνηση”, τόνισε ο υφυπουργός.
Υπενθυμίζεται ότι στη διάρκεια της κοινής συνέντευξης με θέμα την αναβάθμιση της ναυτικής εκπαίδευσης ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, δήλωσε ότι η ΝΔ δεσμεύεται για την επανασύσταση του ΥΕΝ, ενώ από την πλευρά του, ο κ. Γεωργιάδης τόνισε ότι εξετάζεται το θέμα της θεσμοθέτησης της ιδιωτικής ναυτικής εκπαίδευσης και σημείωσε ότι σε αυτό υπάρχει και η θετική γνώμη της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ), προσθέτοντας πως οι ιδιωτικές ναυτικές σχολές θα μπορούν να δίνουν μέχρι και δίπλωμα πλοιάρχου.
Σε ερώτηση των «Ναυτικών Χρονικών» για το ποσό των χρημάτων που διαθέτει το Ταμείο Ναυτικής Εκπαίδευσης ο υφυπουργός απάντησε ότι ο προϋπολογισμός της ναυτικής εκπαίδευσης βαίνει μειούμενος και είναι ελλειμματικός κατά 7 εκ. ευρώ. «Τα χρήματα που έχουμε στη διάθεσή μας επαρκούν έως τον Ιούλιο. Το Ταμείο Ναυτικής Εκπαίδευσης χρειάζεται 17 εκ. ευρώ και σήμερα φθάνουμε μετά βίας τα 11 εκατομμύρια ευρώ» δήλωσε χαρακτηριστικά.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Κατά το α΄ εξάμηνο του 2025, οι διά θαλάσσης μεταφορές σιτηρών από τις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 9%, λόγω της αύξησης των εξαγωγών καλαμποκιού, σύμφωνα…
Με αφετηρία την 1η Ιουλίου, τα φορτηγά πλοία απαγορεύεται να απορρίπτουν λύματα στα φινλανδικά παράκτια ύδατα. Το κοινοβούλιο της σκανδιναβικής χώρας ενέκρινε τη νομοθετική…
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Σε πλήρη επαναφορά της λειτουργίας του λιμανιού της Ραφήνας προχώρησαν οι αρχές, καθώς σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας, οι κατάπλοι των επιβατηγών-οχηματαγωγών…
Η πυρκαγιά που μαίνεται αυτή τη στιγμή στην περιοχή της Ραφήνας έχει προκαλέσει ήδη σοβαρά προβλήματα. Η Αστυνομία προχώρησε σε διακοπή της κυκλοφορίας των…
Η ελληνική ναυτιλία εξακολουθεί να αποδεικνύει πως αποτελεί αέναο υποστηρικτή της ελληνικής κοινωνίας. Υπό αυτό το πρίσμα, την Τετάρτη 2 Ιουλίου σε μια εμβληματική…
Ο Ιρανός πρόεδρος Μασούντ Πεζεσκιάν έδωσε στις 2 Ιουλίου την τελική του έγκριση σε νόμο που αναστέλλει τη συνεργασία με τον Διεθνή Οργανισμό Ατομικής…
Την Τρίτη 1η Ιουλίου 2025 πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της ανακαινισμένης αίθουσας τοκετών του Γ.Ν.A Αλεξάνδρα και η τελετή ονοματοδοσίας Αίθουσα Τοκετών «Μαριλένας Λασκαρίδη». Η…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ