
Μετά τη συνάντηση του Υφυπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κ. Α. Γεωργιάδη με το προεδρείο του ΣΕΕΝ έγιναν οι εξής δηλώσεις :
“Είχαμε μια ενδελεχή συνάντηση με το προεδρείο του ΣΕΕΝ, τους οποίους και ευχαριστω που έκαναν αποδεκτό το αίτημα μας να συναντηθούμε, ώστε να βρούμε τους βέλτιστους τρόπους για να αντιμετωπίσουμε τα οξυμένα οικονομικά προβλήματα του κλάδου και να εξασφαλίσουμε απολύτως την ομαλή ακτοπλοϊκή σύνδεση όλων των νησιών. Είχαμε μια καλή πρώτη συνεργασία και πιστεύω θα βρούμε λύσεις για τα προβλήματα. Ολα παίρνουν το δρόμο τους. Το υπουργείο παρακολουθεί τις εξελίξεις και δεν θα υπάρξει πρόβλημα με τις συγκοινωνίες” υπογράμμισε ο υφυπουργός.
Για το θέμα μείωσης του ΦΠΑ στην νησιωτική χώρα ο κ. Γεωργιάδης σημείωσε οτι “υπήρξε μια ενδελεχής συζήτηση και γι αυτό το θέμα, παρουσία και του γ.γ. Ναυτιλίας κ.Ν.Λίτινα, γιατί το θέμα της ανταγωνιστικότητας συνδέεται άμεσα και με το θέμα του ΦΠΑ το οποίο είναι ενα πολύ μεγάλο ζήτημα για την ελληνική οικονομία. Η κυβέρνηση το παρακολουθεί και θα βρει σίγουρα τη βέλτιστη λύση”.
Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΣΕΕΝ, Α. Βεντούρης είπε: “Θέλω να ευχαριστήσω τον υπουργό που μας άκουσε προσεκτικά στον οποίο και καταθέσαμε και ένα αναλυτικό υπόμνημα με το τι πράγματι συμβαίνει στον κλάδο μας. Η ακτοπλοϊα βρίσκεται σε κρίσιμο σημείο , αλλά είναι σε ενα σημείο, που εαν η πολιτεία ανταποκριθεί, μπορεί και η ακτοπλοϊα να ανταποκριθεί των υποχρεωσεων της – και οχι μόνο αυτό – αλλα να φέρει και ανάπτυξη στη χώρα. Πιστεύω οτι – λόγω και του οτι μας άκουσε πολύ προσεκτικά – θα προσπαθήσει η πολιτεία να λύσει τα προβλήματα αυτά τα χρόνια προβλήματα γιατί επιτέλους κάτι πρέπει να γίνει γι αυτά”.
Όσον αφορά τις συντάξεις του ΝΑΤ ο υφυπουργός δήλωσε: “Η ελληνική πολιτεία έχει χρησιμοποιήσει στο παρελθόν τρεις φορές τα χρήματα του ΝΑΤ. Αρα οι έλληνες ναυτικοί έχουν κάθε λόγο να είναι παραπονούμενοι για τη συμπεριφορά της πολιτείας απέναντι τους. Και σίγουρα πρέπει να βρούμε εκείνο τον τροπο, ώστε πολύ γρήγορα, να λύσουμε τα προβλήματα τους. Κι εγω θα εργαστώ γι αυτό. Γνωρίζαμε και πριν την συγκρότηση της σημερινής κυβερνήσεως οτι ο προϋπολογισμός περιλαμβάνει διαφόρων ειδών μειώσεις. Κι εγώ έχω πει οτι περαιτέρω μειώσεις από αυτές που έχουν ήδη ανακοινωθεί, θα κάνω το παν για να αποφευχθούν. Πιστεύω ότι θα το αποφύγουμε”.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ