
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 27/9/2011, η Τεχνική Εσπερίδα (Forum) για το πρώτο Ελληνικό σύστημα Ballast Water Treatment από την εταιρεία ERMA FIRST ESK Engineering Solutions S.A., στις εγκαταστάσεις της στο Βιομηχανικό Πάρκο Σχιστού.
Πάνω από 250 άτομα, στελέχη των μεγαλύτερων Ελληνικών Ναυτιλιακών παρευρέθησαν στηρίζοντας έτσι μια μεγάλη προσπάθεια που γίνεται από μια Ελληνική Εταιρία. Η ERMA FIRST αποτελούμενη από νέους επιστήμονες και κατέχοντας τεχνογνωσία κατάφερε να δημιουργήσει ένα σύστημα Επεξεργασίας Θαλασσίου Έρματος υψηλών προδιαγραφών.
Στο Forum παρουσιάστηκαν και αναλύθηκαν οι κανονισμοί του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO) για τη Διαχείριση του Θαλασσίου Έρματος (Ballast Water and Sediment Control Convention, 2004) και ενημερώθηκαν επισταμένως σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις ως προς το νομοθετικό πλαίσιο, τα ζητήματα δοκιμών και δειγματοληψίας επί του πλοίου, ζητήματα που προβληματίζουν εντόνως τις ναυτιλιακές και διαχειρίστριες εταιρείες. Παράλληλα είχαν δε την ευκαιρία να γνωρίσουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του συστήματος ERMA FIRST ως προτεινόμενη λύση.
Φιλοξενούμενοι ειδικοί του χώρου, όπως ο Dr. Stephan Gollasch, διακεκριμένος και διεθνώς αναγνωρισμένος Θαλάσσιος Βιολόγος, πρωτοπόρος στον τομέα της δειγματοληψίας και θαλασσίων δοκιμών (sampling & shipboard testing) και ο κ. Frank Fuhr, διακεκριμένος Θαλάσσιος Βιολόγος, Ερευνητής του φημισμένου NIOZ (TheRoyalNetherlandsInstituteforSeaResearch), ειδικός σε θέματα επίγειων δοκιμών, συνέβαλαν σημαντικά προσδίδοντας μια διαφορετική διάσταση ενημέρωσης για τα σημαντικά τούτα ζητήματα.
Η εταιρία ERMA FIRST ESK Engineering Solutions S.A., η Πρώτη Ελληνική Εταιρία που σχεδίασε, πιστοποίησε και παράγει σύστημα για τη διαχείριση του θαλασσίου Έρματος, χρησιμοποιεί προηγμένη τεχνολογία ηλεκτρόλυσης του θαλασσινού νερού για την παραγωγή ενεργών ουσιών, σε συνδυασμό με υψηλής απόδοσης μηχανικού διαχωρισμού των σωματιδίων με την χρήση υδροκυκλώνων με Τεχνολογία η οποία εξασφαλίζει απόλυτη συμμόρφωση όχι μόνο με τις ελάχιστές απαιτήσεις των ορίων απόρριψης του κανονισμού IMO D-2 αλλά ακόμη αυστηρότερων.
Τέτοιες προσπάθειες από Ελληνικές εταιρίες όπως η ERMA FIRST Α.Ε χρήζουν της προσοχής όχι μόνο του Ελληνικού αλλά ολόκληρου του Ναυτιλιακού κόσμου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε πλήρη επαναφορά της λειτουργίας του λιμανιού της Ραφήνας προχώρησαν οι αρχές, καθώς σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας, οι κατάπλοι των επιβατηγών-οχηματαγωγών…
Η πυρκαγιά που μαίνεται αυτή τη στιγμή στην περιοχή της Ραφήνας έχει προκαλέσει ήδη σοβαρά προβλήματα. Η Αστυνομία προχώρησε σε διακοπή της κυκλοφορίας των…
Η ελληνική ναυτιλία εξακολουθεί να αποδεικνύει πως αποτελεί αέναο υποστηρικτή της ελληνικής κοινωνίας. Υπό αυτό το πρίσμα, την Τετάρτη 2 Ιουλίου σε μια εμβληματική…
Ο Ιρανός πρόεδρος Μασούντ Πεζεσκιάν έδωσε στις 2 Ιουλίου την τελική του έγκριση σε νόμο που αναστέλλει τη συνεργασία με τον Διεθνή Οργανισμό Ατομικής…
Την Τρίτη 1η Ιουλίου 2025 πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της ανακαινισμένης αίθουσας τοκετών του Γ.Ν.A Αλεξάνδρα και η τελετή ονοματοδοσίας Αίθουσα Τοκετών «Μαριλένας Λασκαρίδη». Η…
Ο κινέζος υπουργός Εξωτερικών Ουάνγκ Γι προειδοποίησε εναντίον των κινδύνων μιας «αντιπαράθεσης», σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου του που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα, τη…
Άνοδο κατέγραψαν οι εξαγωγές πετρελαίου και καυσίμων της Βενεζουέλας τον Ιούνιο, καθώς η Κίνα αποτέλεσε «σανίδα σωτηρίας» για τα φορτία του Καράκας. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…
Καθώς το ενδιαφέρον κορυφαίων οικονομιών παγκοσμίως επικεντρώνεται ολοένα και περισσότερο στις πολικές περιοχές του πλανήτη, η ζήτηση για προηγμένα παγοθραυστικά παρουσιάζει σημαντική άνοδο. Στο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ